Acest site utilizeaza cookies pentru a asigura cea mai buna experienta pentru dvs. Daca doriti sa aflati mai multe despre rolul acestora va rugam sa consultati Politica Cookies (https://toyota-forklifts.ro/politica-de-utilizare-a-cookie-urilor/), totusi retineti ca in unele cazuri acestea sunt esentiale pentru a face site-ul sa functioneze corect. Sunt de acord

6 cai de motivare a salariatilor

Motivarea angajatilor din productie are avantaje clare: creste productivitatea muncii, scade timpii morti, scade frecventa problemelor cu calitatea produselor/serviciilor, scade numarul abaterilor disciplinare. Astfel, salariatii pot deveni fideli firmei… si iata cum poti ajunge la acest rezultate, dincolo de clasica majorare a beneficiilor salariale:
  1. Instruieste-ti managerii si supervizorii sa laude verbal dar mai ales in scris, performantele individuale. Nu uita ca scrisul ramane, vorbele zboara!
  2.  
  3. Rasplateste cu carduri cadou sau cu o masa calda echipa care respecta cele mai bune practici si are initiative in rezolvarea problemelor! Poti lega bonusurile/stimulentele de normele de productie. Dar, atentie! Fa astfel incat competitia pentru bonusuri sa nu afecteze alte aspecte ale activitatii, cum ar fi siguranta muncii.
  4.  
  5. Ofera-le oamenilor instrumentele de lucru si instruirea necesara ca sa-si faca treaba eficient! Dotarile sau sfaturile deficitare provoaca frustrari. Daca au ceea ce le trebuie, angajatii simt ca munca lor conteaza pentru firma.
  6.  
  7. Da-le cat mai des salariatilor ocazia sa invete/sa deprinda noi operatiuni! E o motivatie in plus ca ei sa ramana implicati si sa nu se plafoneze. Instruirea si perfectionarea  sunt procese continuue si dedicate tuturor, nu rezervate doar celor mai buni dintre salariati.
  8.  
  9. Explica-le cat mai exact care sunt planul si tintele activitatii! Lasa-le autonomie in executie si un program flexibil de lucru, de cate ori se poate. Asa ii ajuti sa mentina un echilibru intre serviciu si viata lor privata.
  10.  
  11. Lasa angajatii sa intervina in viata firmei, sa influenteze procesele! Cand ii asculti si apreciezi, salariatii devin mai conectati cu munca lor. O metoda cu costuri reduse este o adresa de email (tip helpdesk – pentru suport) la care angajatii sa trimita si sa primeasca raspunsuri la comentariile sau propunerile lor.