Acest site foloseste cookies pentru a asigura cea mai buna experienta pentru dumneavoastra. OK

Toyota Service Concept

Va furnizam nu numai produse de calitate, ci si servicii de calitate. Satisfactia clientilor este principala noastra prioritate si facem tot ce ne sta in putere pentru a va satisface asteptarile. De aceea aplicam Toyota Service Concept, o abordare structurata pentru optimizarea serviciior noastre prin cele 12 valori cheie.

Acreditare

Prin acreditare, ne asiguram ca activitatile noastre de service sunt in conformitate cu standardele Toyota.

Standardizare

Indiferent unde sunteti, va puteti baza pe serviciile noastre la standarde inalte furnizate exact la momentul stabilit.

Genchi Genbutsu

Genchi Genbutsu semnifica "mergi sa vezi", pentru a intelege pe deplin situatia reala si a rezolva fiecare problema.

Eliminarea pierderilor

Acordam intotdeauna atentie eliminarii deseurilor si minimizarii impactului nostru asupra mediului.

Heijunka

Principiul Heijunka niveleaza si uniformizeaza fluxul de lucru. De aceea prioritatea noastra este planificarea si programarea fiecarei interventii.

Receptivitate

Intelegem faptul ca reactia prompta reprezinta o prioritate in momentul in care operatiunea dumneavoastra este intrerupta. Acest lucru presupune reluarea si continuarea activitatii dumneavoastra in mod rapid si eficient.

Jidoka

Jidoka se refera la evidentierea problemelor. Luam in serios toate problemele dumneavoastra si le rezolvam cat mai rapid si mai sigur posibil.

Potrivire exacta

Scopul nostru este sa raspundem cu exactitate nevoilor dumneavoastra. Oamenii potriviti, abilitatile potrivite, piesele potrivite si acordurile potrivite.

Poka yoke

Poka Yoke este un mecanism sau proces conceput pentru evitarea greselilor. Prin imbunatatirea continua a calitatii pieselor de schimb si prin verificarea acestora inainte de expeditie, ne asiguram ca piesele corecte sunt livrate la timp.

Hoshin

Datorita angajamentului nostru privind planificarea strategica pe termen lung, puteti avea incredere ca va vom indeplini cerintele nu numai in viitorul apropiat, ci si in anii urmatori.

Informatii in timp real

Tehnicienii nostri au acces online la toate informatiile necesare pentru a-si indeplini sarcinile. Astfel va puteti baza intotdeauna pe servicii eficiente si de inalta calitate cu perioade de intrerupere minime.

Kaizen

Avand incredere in filozofia noastra de imbunatatire continua, unul dintre principiile Toyota Way si ale sistemului nostru TPS, puteti sta fara griji la gandul ca lucram continuu pentru a imbunatati calitatea serviciilor noastre.

S-ar putea sa va intereseze si

Manager looking at I_Site on iPad

Sistemul de gestionare a flotei I_Site

I_Site coreleaza stivuitoarele din flota, colecteaza date si va prezinta situatia generala, recomandand o modalitate de optimizare a operatiunilor.

Cititi mai mult >

Sistemul de productie Toyota

Aplicam fabricatia in sistem Lean in activitatile noastre de productie si lucram conform unei abordari prin tragere, ceea ce inseamna ca producem numai ceea ce comandati.

Cititi mai mult >

Service technician servicing a Toyota truck

Service

Planurile noastre de service asigura continuitatea activitatii dumneavoastra si va ajuta sa profitati la maximum de echipamente, indiferent de model, astfel incat sa va puteti planifica operatiunile cu incredere deplina. 

Cititi mai mult >

Two men talking in front of a service van

Studiu de caz: STEP si ASEC

Programele ASEC si STEP imbunatatesc experienta clientilor si reprezinta o parte cruciala a conceptului Toyota Service Concept. 

Cititi mai mult >