Fiind clientul nostru, nevoile dumneavoastra sunt prioritatea noastra, motiv pentru care suntem pasionati de service. Valorile pe care le aplicam in activitatea de service sunt structurate in Toyota Service Concept. Acestea indica modul in care oferta noastra de service va ajuta sa profitati la maximum de activitatea desfasurata.
"Tehnicianul de service care ne face vizite regulate este profesionist si foarte eficient . Este un tehnician fantastic preocupat de clienti care ma asigura ca stivuitorul va fi repus in stare de functionare cat mai curand posibil. Este o adevarata valoare pentru societatea dumneavoastra."
Printr-o metodologie recunoscuta intrebam care sunt aspectele importante pentru clientii nostri si cum ne descurcam: Net Promotor Score este un etalon care ne permite sa ne evaluam performantele.
Intrucat activitatea de service este un factor cheie de diferentiere, este important pentru clientii nostri sa facem reparatiile rapid, sa actionam corect de prima data si sa ne asiguram ca piesele de schimb sunt disponibile ori de cate ori au nevoie.
In fiecare luna efectuam peste 1500 de studii cu privire la clienti, ceea ce ne permite sa ne imbunatatim serviciile in permanenta. Astfel ne putem ajuta clientii sa creasca productivitatea si sa controleze costurile
Ne ocupam de toate necesitatile dumneavoastra in materie de service pentru a atinge cel mai inalt nivel de performanta operationala si timp de operare. Conceptul Full Service (service complet) se refera la un plan cuprinzator de lucrari si piese inclusiv intretinere preventiva, asigurare pentru defectiuni si piesele utilizate in activitatile de service si reparatii.
Preveniti perioadele de intretinere neplanificate si reparatiile costisitoare. Ne asumam responsabilitatea pentru intretinerea stivuitoarelor dumneavoastra conform unui plan aprobat precum si pentru a ne asigura ca acestea indeplinesc toate cerintele de siguranta. Asiguram de asemenea piesele inlocuite in timpul operatiunilor de service.
Ca si la nivelul Premium, prevenim perioadele de intrerupere neplanificate si reparatiile costisitoare, asigurand in acelasi timp respectarea tuturor conditiilor de siguranta.
I_Site coreleaza stivuitoarele din flota, colecteaza date si va prezinta situatia generala, recomandand o modalitate de optimizare a operatiunilor.
Ne exprimam pasiunea pentru service prin Toyota Service Concept, o abordare structurata pentru optimizarea serviciilor noastre.
Acest numar reflecta modul in care reusim sa ne satisfacem clientii la prima interventie de service.
Programele ASEC si STEP imbunatatesc experienta clientilor si reprezinta o parte cruciala a conceptului Toyota Service Concept.