Acest site foloseste cookies pentru a asigura cea mai buna experienta pentru dumneavoastra. OK

Service pe care va puteti baza

Planurile noastre de service asigura continuitatea activitatii dumneavoastra si va ajuta sa profitati la maximum de echipamente, indiferent de model, astfel incat sa va puteti planifica operatiunile cu incredere deplina. Va putem ajuta sa adaptati planul de service in functie de necesitatile dumneavoastra sau puteti alege unul dintre cele 3 pachete de service.

Toyota Service Concept

Fiind clientul nostru, nevoile dumneavoastra sunt prioritatea noastra, motiv pentru care suntem pasionati de service. Valorile pe care le aplicam in activitatea de service sunt structurate in Toyota Service Concept. Acestea indica modul in care oferta noastra de service va ajuta sa profitati la maximum de activitatea desfasurata.

"Tehnicianul de service care ne face vizite regulate este profesionist si foarte eficient . Este un tehnician fantastic preocupat de clienti care ma asigura ca stivuitorul va fi repus in stare de functionare cat mai curand posibil. Este o adevarata valoare pentru societatea dumneavoastra."

Mai multe despre Toyota Service Concept >

Ce este important pentru clientii nostri?

Printr-o metodologie recunoscuta intrebam care sunt aspectele importante pentru clientii nostri si cum ne descurcam: Net Promotor Score este un etalon care ne permite sa ne evaluam performantele.


Intrucat activitatea de service este un factor cheie de diferentiere, este important pentru clientii nostri sa facem reparatiile rapid, sa actionam corect de prima data si sa ne asiguram ca piesele de schimb sunt disponibile ori de cate ori au nevoie.


In fiecare luna efectuam peste 1500 de studii cu privire la clienti, ceea ce ne permite sa ne imbunatatim serviciile in permanenta. Astfel ne putem ajuta clientii sa creasca productivitatea si sa controleze costurile

0
ingineri de service
0h
piese de schimb livrate peste tot in Europa
0milioane
interventii service pe an
0%
Reparatii efectuate la prima vizita
0
Net promoter score

Suntem intotdeauna disponibili pe plan local

inginer de service

Ce primiti intotdeauna

  • Transparenta totala & zero costuri ascunse
  • Tehnicieni acreditati
  • Istoricul de service complet

In varianta standard, fiecare plan de service Toyota asigura service transparent fara costuri ascunse, tehnicieni acreditati, timp de reactie rapid si istoric de service complet

Inginer de service

Full service

  • Nivel maxim de performanta
  • Asigurare pentru defectiuni
  • Intretinere preventiva

Ne ocupam de toate necesitatile dumneavoastra in materie de service pentru a atinge cel mai inalt nivel de performanta operationala si timp de operare. Conceptul Full Service (service complet) se refera la un plan cuprinzator de lucrari si piese inclusiv intretinere preventiva, asigurare pentru defectiuni si piesele utilizate in activitatile de service si reparatii.

Tehnician de service

Intretinere preventiva premium

  • Plan de service aprobat
  • Maximizarea sigurantei
  • Include piesele

Preveniti perioadele de intretinere neplanificate si reparatiile costisitoare. Ne asumam responsabilitatea pentru intretinerea stivuitoarelor dumneavoastra conform unui plan aprobat precum si pentru a ne asigura ca acestea indeplinesc toate cerintele de siguranta. Asiguram de asemenea piesele inlocuite in timpul operatiunilor de service.

Two men standing in warehouse talking

Intretinere preventiva

  • Preveniti perioadele de intretinere neplanificate
  • Maximizati siguranta
  • Reduceti riscurile si costurile de reparatie

Ca si la nivelul Premium, prevenim perioadele de intrerupere neplanificate si reparatiile costisitoare, asigurand in acelasi timp respectarea tuturor conditiilor de siguranta.

Contactati-ne

S-ar putea sa va intereseze si

Manager looking at I_Site on iPad

Sistemul de gestionare a flotei I_Site

I_Site coreleaza stivuitoarele din flota, colecteaza date si va prezinta situatia generala, recomandand o modalitate de optimizare a operatiunilor.

Cititi mai mult >

Clock illustration in the foreground, a truck in the background

Toyota Service Concept

Ne exprimam pasiunea pentru service prin Toyota Service Concept, o abordare structurata pentru optimizarea serviciilor noastre.

Cititi mai mult >

inginer de service

Studiu de caz: Numarul de reparatii la prima interventie

Acest numar reflecta modul in care reusim sa ne satisfacem clientii la prima interventie de service. 

Cititi mai mult >

Two men talking in front of a service van

Studiu de caz: STEP si ASEC

Programele ASEC si STEP imbunatatesc experienta clientilor si reprezinta o parte cruciala a conceptului Toyota Service Concept. 

Cititi mai mult >