Fundamentul nostru valoric se regaseste in Codul de conduita. Codul de conduita prevede comportamentul etic asteptat al angajatilor nostri atunci cand interactioneaza intre ei, cu clientii, cu furnizorii, cu alte parti sau cu societatea, in general. Acesta acopera o gama larga de subiecte, cum ar fi discriminarea si respectul pentru drepturile omului si situatii, cum ar fi utilizarea activelor companiei, tranzactionarea din interior, respectarea legilor si reglementarilor locale si conservarea mediului.
Ne angajam sa asiguram un mediu in care comunicarile deschise si oneste sunt un obicei, nu exceptii. Asiguram persoanele ca pot si ar trebui sa raporteze incalcari reale sau aparente ale conformitatii, increzatori ca nu vor fi tolerate represalii de orice fel.
Incurajam angajatii si oamenii cu care intram in contact prin prisma relatiilor noastre de munca sa ridice intrebari si preocupari.
Canalele de raportare pot fi:
Linia noastra de asistenta pentru codul de conduita este optionala, iar raportarea poate fi facuta in mod anonim, desi este de preferat sa fie identificabila pentru a putea proteja mai bine persoana de represalii si pentru a investiga problema. Linia noastra de asistenta pentru codul de conduita este administrata de o terta parte independenta si este disponibila 24/7, atat pentru raportarea online, cat si prin telefon. Daca doriti sa depuneti un raport la linia noastra de asistenta pentru Codul de conduita, va rugam sa utilizati linkul de mai jos.
Va solicitam sa intelegeti cu amabilitate ca sistemul nostru de avertizori nu poate accepta, procesa sau transmite plangerile sau nelamuririle clientilor. Va rugam sa ne contactati pe canalele noastre de vanzari sau direct prin colegii nostri din vanzari sau service si vom fi bucurosi sa analizam preocuparile dumneavoastra si sa luam toate masurile necesare pentru a va oferi cea mai buna experienta posibila.