Termeni si Conditii

Toyota Material Handling Romania
Termeni de vanzare (Ianuarie 2017)

  1. A) Scop
    B) Obiectul contractului
    C) Preturi si Plati

    D) Perioada de livrare si intarzieri
  2. E) Politica de retur
    F) Garantie
    G) Inchirierea pe termen lung si pe termen scurt
    H) Contracte de service
    I) Termene de livrare si Forta majora
  3. J) Limitarea raspunderii

  4. A) Scop
    Gama de produse a TMH Romania („noi” sau „Furnizorul”), al carei sediu social este la Soseaua Berceni nr.104V, sector 4, bucuresti, se aplică exclusiv întreprinderilor din Romania. Asta înseamnă că livrăm clienților persoane juriduce doar cu sediul social in Romania si care pot specifica o adresă de livrare în Romania. În cazul în care un Client din afara Romaniei ne contactează pentru a obține o ofertă pentru orice Produs listat în Magazinul online, vom redirecționa solicitarea către Magazinul nostru online din țara în care se află Clientul.
  5. Acești Termeni și Condiții Generale Online („GTC”) se vor aplica tuturor tranzacțiilor referitoare la produse noi și folosite („Produse”) și servicii („Servicii”), încheiate prin intermediul magazinului nostru online cu companii („Clientul”). Termenii și condițiile Clientului nu se vor aplica. INCOTERMS 2010 se aplică, de asemenea, pentru interpretarea termenilor comerciali.
  6. Cu fiecare actualizare a magazinului online, toate prețurile și descrierile produselor afișate anterior în magazinul nostru online devin nule.
  7. Formarea, existența, construcția, performanța, valabilitatea și toate aspectele acestor CGV vor fi guvernate de legile din Romania, ale căror instanțe sunt instanțele de jurisdicție exclusivă.


    B) Obiectul contractului
    1. Prezentarea ofertei noastre de produse și servicii vizibile în magazinul online, inclusiv ilustrații și desene conexe, precum și dimensiuni, greutate și date de performanță, nu va constitui o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci o invitație pentru depunerea unei oferte de către client.
  8. Atunci când a fost plasată o comandă, clienții primesc un e-mail de confirmare de primire intitulat „Vă mulțumim pentru comanda dvs.”. Această confirmare de primire reprezintă informații despre conținutul comenzii. Nu constituie acceptarea comenzii Clientului, ci doar confirmarea primirii acesteia. Atunci când comanda este confirmată de personalul back-office, Clientul primește un e-mail de confirmare intitulat „Confirmarea comenzii dvs.”.
    O comandă este considerată acceptată de către Furnizor și un acord obligatoriu între părți încheiat la confirmarea comenzii. Cu toate acestea, Clientul este obligat de comandă după plasarea comenzii.

În timpul plasării comenzii, Clientul poate selecta opțiuni de finanțare, cărora li se aplică condițiile specificate în secțiunile C și G.

Înainte de trimiterea comenzii, Clientul poate modifica oricând informațiile sau corecta orice erori de introducere. Procesul de comandă poate fi întrerupt în orice moment înainte ca Clientul să facă clic pe „Trimiteți comanda” prin simpla închidere a ferestrei browserului.

  1. Ne propunem să procesăm comenzile în termen de 2 zile lucrătoare prin emiterea unei confirmări a comenzii, inclusiv datele comenzii și acordul prin e-mail pentru ca Clientul să le salveze / tipărească. Acordul trebuie să fie în limba romana. Nu emitem o confirmare dacă produsul nu este disponibil. În schimb, Clientul va fi contactat cu alternative. Valabilitatea contractului este condiționată de confirmarea scrisă sau electronică a comenzii noastre transmise Clientului prin mijloace comerciale standard de expediere (e-mail, fax, scrisoare etc.) după primirea plății în conformitate cu secțiunea C.
  2. Confirmarea scrisă a comenzii noastre este obligatorie în ceea ce privește descrierea naturii și sfera produselor comandate de un client. În cazul în care confirmarea comenzii (inclusiv prețul comenzii) diferă de comanda Clientului, Clientul va fi considerat de acord cu confirmarea comenzii noastre (inclusiv prețul comenzii), cu excepția cazului în care Clientul este informat fără întârziere. Dacă prețurile produselor individuale se modifică după efectuarea unei comenzi, ne rezervăm dreptul de a ajusta prețurile.
  3. Ne rezervăm dreptul de a ne abate de la parametrii conveniți prin contract în cazul în care astfel de abateri sunt obișnuite în comerț. Acest lucru se aplică în special variațiilor de culoare și modificărilor tehnice ale producătorului, cu condiția ca acestea să nu aibă niciun efect asupra aptitudinii de utilizare și a calității convenite.
  4. Acordurile, în special acordurile verbale, promisiunile, angajamentele și obligațiile, garanțiile și asigurările făcute de personalul nostru de vânzări vor fi obligatorii numai cu confirmarea noastră scrisă.
  5. Dacă nu se specifică altfel, Produsele comandate vor fi asamblate de noi înainte de livrare. Dacă se specifică altfel, asamblarea va fi efectuată de către Client la costul acestuia. În cazul în care Clientul ne instruiește să efectuăm instalarea, se vor aplica în plus termenii și condițiile de instalare incluse în oferta.
  6. Folosim protocolul de criptare standard din industrie cunoscut sub numele de Secure Socket Layer (SSL) pentru a vă menține informațiile de comandă în siguranță. Asta înseamnă că toate informațiile dvs. personale, inclusiv numărul cardului de credit, numele și adresa nu pot fi accesate de nimeni altul decât utilizatorii autorizați, în conformitate cu politica noastră de confidențialitate.
  7. Păstrăm drepturile de proprietate intelectuală nerestricționate (inclusiv drepturi de autor, drepturi de proiectare și mărci comerciale, precum și drepturi comerciale de brevet) asupra Produselor, estimărilor de costuri, desene, imagini, ilustrații ale produselor, filme ale produselor și orice alt conținut, inclusiv conținut multimedia Magazinul online. Orice utilizare, diseminare, în special transmiterea, duplicarea, publicarea și furnizarea, inclusiv copii în formă extrasă a oricăror Produse și / sau conținut din Magazinul online, necesită consimțământul nostru scris prealabil.
  8. Videoclipurile și imaginile Produselor disponibile pe site-ul nostru web sunt destinate exclusiv scopului de a oferi o idee aproximativă a Produselor descrise în ele și nu oferă nicio garanție cu privire la performanța lor de orice natură. Pentru produsele folosite / recondiționate poate fi afișată o imagine de referință pentru acel model de produs în locul unei imagini a produsului individual. Pentru a evita îndoielile, confirmarea scrisă a comenzii noastre este obligatorie pentru descrierea naturii și sferei produselor noastre.
  9. C) Preturi si Plati
    Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.toyota-forklifts.ro exclud T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

  1. Costul de transport declarat în Magazinul online este confirmat în confirmarea comenzii și va fi plătit de Client, cu excepția cazului în care se indică altfel. Costul total de expediere este calculat prin adăugarea costului „pe produs”. Costul „pe produs” este o rată forfetară bazată pe greutate sau volum și calculată pe baza presupunerii că este disponibilă o rampă la adresa de livrare a clienților și situată la o rază de 500 km de la depozitul local al furnizorului. În cazul în care se aplică taxe suplimentare de livrare, Furnizorul va informa Clientul și taxa va apărea pe confirmarea comenzii.
  2. Se aplică condițiile pentru următoarele metode de plată:
  3. i) Card de credit: la plata cu cardul de credit, Clientul va indica numărul cardului, data expirării cardului și numărul CVR. Procesarea cardului este criptată (SSL) de către PAYEX, un furnizor de servicii de plată certificat PCI. Clientul este obligat să se asigure că există fonduri disponibile pe soldul cardului până când TMHX este creditat cu prețul de achiziție pentru comandă. Dacă nu există o acoperire sau o plată insuficiente din orice alt motiv, TMHX are dreptul să anuleze comanda sau să factureze suma.
  4. ii) Factură: Condițiile de plată sunt nete la 30 de zile de la data facturii. Pentru a respecta termenul de plată, suma restantă trebuie primită în termenul menționat. Nu se acordă reduceri pentru plata promptă

iii) [Încercați și cumpărați cu închiriere pe termen scurt]; Prin alegerea opțiunii de finanțare [„încercați și cumpărați”], Clientului i se oferă posibilitatea de a închiria produsul pe termen scurt pentru maximum X săptămâni, în conformitate cu termenii și condițiile noastre pentru închirierea pe termen scurt, așa cum este descris mai departe în secțiunea G. Clientul are apoi opțiunea de a returna Produsul comandat la sfârșitul perioadei de închiriere sau de a-l cumpăra în conformitate cu termenii comenzii inițiale, caz în care prețul Produsului va fi facturat după încheierea perioadei de închiriere cu termeni de plată net 30 de zile după data facturii.

  1. iv) [Închiriere pe termen lung 36 luni]; Prin alegerea opțiunii de finanțare [„închiriere 36 luni”], Clientului i se oferă posibilitatea de a închiria Produsul timp de 36 luni în conformitate cu termenii și condițiile noastre pentru închirierea pe termen lung, așa cum este descris mai departe în secțiunea G. facturat lunar cu termene de plată nete la 30 de zile de la data facturării.
  2. Condiții de plată pentru servicii suplimentare
  3. v) La selectarea unei oferte de Service, descrisă în secțiunea H, solicitarea Clientului este gestionată așa cum este prevăzut în secțiunea B. Prețurile Serviciului afișate în Magazinul online sunt doar orientative și sunt supuse unor specificații în acordul de Service între părți.
  4. Clientul nu va avea dreptul să efectueze nicio deducere prin compensare, cerere reconvențională, reducere sau altfel.
  5. Dacă se poate presupune în mod rezonabil că Clientul nu își va putea îndeplini obligațiile de plată din cauza insolvenței sau dacă circumstanțele indică incapacitatea Clientului de a plăti, ne rezervăm dreptul de a suspenda livrarea uneia sau mai multor comenzi pentru Produse sau Servicii sau pentru a termina astfel de comenzi cu efect imediat. În cazul în care Clientul se angajeaza în mod implicit la plata unei sume semnificative (10% din creanțele restante), se va considera că indică o solvabilitate insuficientă. Același lucru se aplică în cazul unei scăderi semnificative a ratingului de credit comercial.
  6. D) Perioada de livrare si intarzieri
    Livrăm numai clienților cu sediul social in Romania și care pot introduce o adresă de expediere în Romania.
  7. Informațiile despre termenele de livrare sunt aproximative. Termenul nostru de livrare este notat în confirmarea comenzii și începe atunci când confirmarea comenzii noastre este primită de către Client
  8. Livrarea se va face la adresa de livrare specificată de Client. Dacă adresa specificată de Client este incorectă, incompletă sau neclară, Clientul va fi responsabil pentru toate costurile rezultate.
  9. Livrarea defectuoasă nu va fi considerată livrarea întârziată. Dacă Produsele sunt deteriorate la livrare sau livrate într-o cantitate care este mai mică decât numărul comandat de Produse, atunci cu excepția cazului în care Clientul ne anunță în scris până la încheierea activității în a treia zi după livrare, nu se poate face nicio reclamație împotriva noastră de daune sau deficiențe ale acestor Produse. În ceea ce privește transferul riscului de pierdere și deteriorare a Produsului (produselor), se va aplica INCOTERM. În absența unui acord separat, se va aplica Ex Works, INCOTERM 2001.
  10. În cazul întârzierii livrării, se consideră că Clientul acceptă Produsele la livrarea respectivă.
  11. În cazul în care Clientul întârzie livrarea sau nu ne oferă instrucțiuni de livrare adecvate, atunci fără a aduce atingere oricărui alt drept sau remediu de care dispunem, putem (i) depozita bunurile la unitatea noastră și îi putem factura Clientului pentru depozitare, transport și taxele de încărcare suportate (inclusiv asigurarea); și / sau (ii) vindeți sau furnizați produsele în sau către orice terță parte din orice țară la cel mai bun preț ușor de obținut și (după deducerea tuturor cheltuielilor de depozitare și vânzare) percepeți Clientul pentru orice deficiență sub prețul din confirmarea comenzii.
  12. În cazul în care comenzile includ mai multe produse, avem dreptul să efectuăm livrări parțiale, pe care le vom factura separat.

  13. E) Politica de retur
    În plus față de indemnizația de returnare în conformitate cu secțiunea C (2) (iii), vom accepta returnarea Produselor nedeteriorate sau a altor articole livrate, cu condiția ca ambalajele și sigiliile să nu fie deteriorate sau daca nu sunt articole fabricate la comandă. Produsele ni vor returna gratuity (transportul pt retur fiind suportat de catre Client)
  14. Facturile plătite privind returnările convenite vor fi creditate prin emiterea unei note de credit sau, în cazul plății cu cardul de credit, suma va fi rambursată în contul Clientului. Suma rambursată va fi aceeași cu prețul de achiziție plătit, cu condiția ca articolele în cauză să le primim în termen de 2 zile de la livrare.
  15. F) Garantie
    Produsele noi sunt protejate de garanția din partea producătorului, indicată pe pagina Produsului. Produsele recondiționate sunt protejate de garanțiile producătorului pentru perioada indicată. Valabilitatea oricărei garanții este condiționată de respectarea de către Client a termenilor și condițiilor de garanție ale producătorului.
  16. G) Inchirierea pe termen lung si pe termen scurt
    O cerere de închiriere a unui anumit model de echipament ne poate fi trimisă. Solicitarea trebuie să conțină datele de contact ale Clientului, precum și perioada de închiriere solicitată și solicitările speciale (dacă există). După primire cererii, va fi emisă o confirmare de primire și, dacă cererea este acceptată, vom trimite un contract de închiriere pentru semnare. Opțiunile de închiriere în conformitate cu subsecțiunea C3 (iii) sau (iv) sunt supuse încheierii contractului de închiriere emis, precum și analizei prealabile a creditului și deciziei de creditare de către noi. În cazul unui conflict sau inconsecvență între aceste CG și contractul de închiriere, va reglementa contractul de închiriere.
  17. H) Contracte de Service
    Scop
    Aceste CGV se vor aplica împreună cu un acord privind întreținerea preventivă semnat între părți. Acordul dintre părți specifică Produsul și termenii și condițiile de Service, care vor prevala asupra acestor CGC în caz de conflict sau inconsecvență.
  18. I) Termene de livrare si Forta majora
  19. Informațiile privind termenele de livrare și datele de livrare sunt aproximative. Termenele de livrare vor fi considerate a fi respectate dacă lotul este expediat de la fabrica noastră în termenul de livrare. Obligația noastră de livrare va fi supusă livrărilor corecte, punctuale și contractuale de bunuri și materii prime de la furnizorii noștri, cu excepția cazului în care suntem de vină pentru livrările incorecte sau întârziate de bunuri și materii prime de la furnizorii noștri.

Ne rezervăm dreptul de a amâna livrarea Produselor sau de a anula confirmarea comenzii sau de a reduce volumul Produselor care urmează să fie livrate către Client și nu vom încălca niciuna dintre obligațiile noastre în temeiul prezentelor Condiții generale din cauza unor circumstanțe dincolo de control, inclusiv fără limitare, acte ale lui Dumnezeu, acțiuni guvernamentale, război sau urgență națională, acte de terorism, proteste, revolte, agitație civilă, incendiu, explozie, inundații, epidemie, blocaje, greve sau alte conflicte de muncă către forța de muncă a noastră sau a Clientului), sau restricții sau întârzieri care afectează transportatorii sau incapacitate sau întârziere în obținerea aprovizionării cu materiale adecvate .

J) Limitarea raspunderii

Furnizorul nu va fi răspunzător prin despăgubire sau din cauza oricărei încălcări a acestor termeni și condiții generale sau a statutului, delictual (inclusiv, dar fără a se limita la neglijență) pentru orice pierdere de profit, pierdere de utilizare, pierderea producției, pierderi de contracte, pierderi de venituri sau economii anticipate, orice creștere a costurilor de exploatare, sau pentru orice pierdere financiară sau economică sau pentru orice daună indirectă sau consecință care ar putea fi suferită de către Client sau orice terță parte.

În nici un caz, răspunderea agregată a Furnizorului în temeiul prezentelor CGC nu va depăși 1.000 EUR (o mie Euro) sau prețul contractului, oricare dintre acestea este mai mare.

Sterge tot