Angajamentul nostru de a sprijini logistica livrarilor vitale

Ne-am adaptat cerintelor actuale si ne-am stabilit prioritatile clar: sanatatea si siguranta angajatilor nostri, precum si a clientilor si furnizorilor nostri primeaza. Al doilea aspect pe care il avem in vizor este sa facem tot ce putem pentru a asigura in continuare serviciile pentru partenerii nostri. Astfel, respectam reglementarile locale si ne mentinem rolul in lantul de aprovizionare cu produse esentiale, in special in comertul cu amanuntul si in industriile de ingrijire a sanatatii.

Personal

Luand in considerare intensificarea directivelor Directiei de Sanatate Publica si in cadrul responsabilitatii corporative pentru prevenirea raspandirii virusului Covid-19 in tara noastra, dorim sa va informam ca am luat masuri preventive imediate si am activat mecanismele si politicile de gestionare a riscurilor. Cu precadere, in timp ce operatiunile companiei noastre continua, au fost puse in aplicare urmatoarele masuri: 

  • Aproape 40% dintre colegii nostri lucreaza de acasa si respecta strict regulile interne instituite cat si indicatiile Autoritatilor.
  • Am modificat programul de lucru pentru cei care nu pot desfasura activitatea de acasa astfel incat sa reducem la maximum contactul acestora cu alte persoane:

- lucrul in 2 schimburi

- lucrul prin rotatie

- decalarea programului

  • Am instituit masuri suplimentare de igiena, dezinfectie si preventie in sediul nostru pentru a spori siguranta angajatilor: montarea de dispensere cu dezinfectant, manusi si masti de protectie la toate usile de acces.
  • Am limitat vizitele clientilor si partenerilor la sediul nostru, in timp ce majoritatea intalnirilor sunt acum organizate prin Skype/videoconferinte si am interzis calatoriile internationale pentru toti angajatii Toyota Material Handling.
  • Tehnicienii nostri de service care isi indeplinesc sarcinile in locatiile clientilor nostri sunt informati si complet dotati cu echipament adecvat de autoprotectie, cum ar fi gel antiseptic, manusi si masti de protectie individuala.
  • Am instruit tehnicienii de service se evite pe cat posibil contactul direct cu personalul dumneavoastra, inclusiv deplasarea lor in incinta depozitelor, fabricilor si a cladirilor de birouri avand intentia de a perfecta/semna documentele necesare. Suntem deschisi pentru a perfecta si semna diferite procese verbale, documente si formulare prin intermediul schimburilor de e-mailuri, atunci cand acest lucru este posibil.

 

Service

Sprijinim pe deplin afacerile clientilor nostri si oferim in continuare suportul tehnic necesar. Piesele pot fi comandate in continuare. Cu toate acestea, recunoastem ca putem intampina provocari sau intarzieri, in functie de anumite zone ale tarii.

Dimensiunea departamentului de service ne permite sa asiguram back-up pentru un numar generos de tehnicieni, in situatia nedorita in care acestia nu vor putea lucra o perioada. In plus, am stabilit ca putem livra echipamente din flota noastra de chirie acolo unde nu se poate face sau nu se impune reparatia unui echipament. Totodata, am pregatit 2 materiale cu instructiuni de care va rugam sa tineti cont inainte de vizita unui tehnician de service la locatia dvs.:

<<Ghidul referitor la intalnirea tehnicianului Toyota in locatia dvs.>>

<<Ghidul pentru curatarea echipamentelor de manipulare a marfurilor>>

 

Vanzari si inchirieri

Oferim in continuare consultanta si onoram comenzile primite cu mentiunea ca vizitele pe care reprezentantii nostri de vanzari le faceau, se vor transforma in conferinte online, discutii telefonice, in functie de preferintele clientilor.  

Daca aveti in flota echipamente pe care nu le folositi in aceasta perioada, va rugam sa tineti cont de:

<<Ghidul pentru ingrijirea echipamentelor care nu sunt folosite perioade indelungate>>

 

Livrari

Ne asteptam sa mentinem aprovizionarea cu echipamente atat noi, cat si second hand. In cazul in care livrarile sunt intrerupte, vom examina cu atentie ce masuri trebuie luate la acel moment. Suntem pregatiti si avem proceduri in vigoare pentru a va informa si a va mentine permanent la zi, daca situatia se schimba.

Dorim sa va asiguram ca, in ciuda conditiilor dificile de lucru generate de pandemia la nivel European, continuam sa va oferim serviciile noastre la cel mai bun nivel posibil pentru a va sustine activitatea fara intreruperi.   

<<Cititi si Ghidul pentru livrarea sau ridicarea de echipamente la si de la locatia dvs.>> 

 

Va multumim pentru increderea pe care o acordati solutiilor noastre si speram ca aceasta perioada dificila sa o depasim cat mai curand, impreuna, revenind sanatosi la normalitate.

Daca aveti intrebari, ne puteti contacta atat pe mail, cat si telefonic.

Multumim tuturor stivuitoristilor/operatorilor care mentin marfurile esentiale in miscare!

Multumim tuturor profesionistilor din domeniul sanatatii pentru munca grea si curajoasa pe care o fac!

Echipa Toyota Material Handling Romania

Sterge tot