Termeni si Conditii

Toyota Material Handling Romania - Termeni de vanzare (Ianuarie 2017)

A) Scop
B) Obiectul contractului
C) Preturi si Plati

D) Perioada de livrare, intarzieri si instalare

E) Politica de retur
F) Garantie
G) Inchirierea pe termen lung si pe termen scurt
H) Contracte de service
I) Termene de livrare si Forta majora

J) Limitarea raspunderii


A) Scop
Gama de produse a TMH Romania („noi” sau „Furnizorul”), al carei sediu social este la Soseaua Berceni nr.104V, sector 4, bucuresti, se aplica exclusiv intreprinderilor din Romania. Asta inseamna ca livram clientilor persoane juriduce doar cu sediul social in Romania si care pot specifica o adresa de livrare in Romania. In cazul in care un Client din afara Romaniei ne contacteaza pentru a obtine o oferta pentru orice Produs listat in Magazinul online, vom redirectiona solicitarea catre Magazinul nostru online din tara in care se afla Clientul.

Acesti Termeni si Conditii Generale Online („GTC”) se vor aplica tuturor tranzactiilor referitoare la produse noi si folosite („Produse”) si servicii („Servicii”), incheiate prin intermediul magazinului nostru online cu companii („Clientul”). Termenii si conditiile Clientului nu se vor aplica. INCOTERMS 2010 se aplica, de asemenea, pentru interpretarea termenilor comerciali.

Cu fiecare actualizare a magazinului online, toate preturile si descrierile produselor afisate anterior in magazinul nostru online devin nule.

Formarea, existenta, constructia, performanta, valabilitatea si toate aspectele acestor CGV vor fi guvernate de legile din Romania, ale caror instante sunt instantele de jurisdictie exclusiva.


B) Obiectul contractului
1. Prezentarea ofertei noastre de produse si servicii vizibile in magazinul online, inclusiv ilustratii si desene conexe, precum si dimensiuni, greutate si date de performanta, nu va constitui o oferta obligatorie din punct de vedere juridic, ci o invitatie pentru depunerea unei oferte de catre client.

Atunci cand a fost plasata o comanda, clientii primesc un e-mail de confirmare de primire intitulat „Va multumim pentru comanda dvs.”. Aceasta confirmare de primire reprezinta informatii despre continutul comenzii. Nu constituie acceptarea comenzii Clientului, ci doar confirmarea primirii acesteia. Atunci cand comanda este confirmata de personalul back-office, Clientul primeste un e-mail de confirmare intitulat „Confirmarea comenzii dvs.”.
O comanda este considerata acceptata de catre Furnizor si un acord obligatoriu intre parti incheiat la confirmarea comenzii. Cu toate acestea, Clientul este obligat de comanda dupa plasarea comenzii.

In timpul plasarii comenzii, Clientul poate selecta optiuni de finantare, carora li se aplica conditiile specificate in sectiunile C si G.

Inainte de trimiterea comenzii, Clientul poate modifica oricand informatiile sau corecta orice erori de introducere. Procesul de comanda poate fi intrerupt in orice moment inainte ca Clientul sa faca clic pe „Trimiteti comanda” prin simpla inchidere a ferestrei browserului.

Ne propunem sa procesam comenzile in termen de 2 zile lucratoare prin emiterea unei confirmari a comenzii, inclusiv datele comenzii si acordul prin e-mail pentru ca Clientul sa le salveze / tipareasca. Acordul trebuie sa fie in limba romana. Nu emitem o confirmare daca produsul nu este disponibil. In schimb, Clientul va fi contactat cu alternative. Valabilitatea contractului este conditionata de confirmarea scrisa sau electronica a comenzii noastre transmise Clientului prin mijloace comerciale standard de expediere (e-mail, fax, scrisoare etc.) dupa primirea platii in conformitate cu sectiunea C.

Confirmarea scrisa a comenzii noastre este obligatorie in ceea ce priveste descrierea naturii si sfera produselor comandate de un client. In cazul in care confirmarea comenzii (inclusiv pretul comenzii) difera de comanda Clientului, Clientul va fi considerat de acord cu confirmarea comenzii noastre (inclusiv pretul comenzii), cu exceptia cazului in care Clientul este informat fara intarziere. Daca preturile produselor individuale se modifica dupa efectuarea unei comenzi, ne rezervam dreptul de a ajusta preturile.

Ne rezervam dreptul de a ne abate de la parametrii conveniti prin contract in cazul in care astfel de abateri sunt obisnuite in comert. Acest lucru se aplica in special variatiilor de culoare si modificarilor tehnice ale producatorului, cu conditia ca acestea sa nu aiba niciun efect asupra aptitudinii de utilizare si a calitatii convenite.

Acordurile, in special acordurile verbale, promisiunile, angajamentele si obligatiile, garantiile si asigurarile facute de personalul nostru de vanzari vor fi obligatorii numai cu confirmarea noastra scrisa.

Daca nu se specifica altfel, Produsele comandate vor fi asamblate de noi inainte de livrare. Daca se specifica altfel, asamblarea va fi efectuata de catre Client la costul acestuia. In cazul in care Clientul ne instruieste sa efectuam instalarea, se vor aplica in plus termenii si conditiile de instalare incluse in oferta.

Folosim protocolul de criptare standard din industrie cunoscut sub numele de Secure Socket Layer (SSL) pentru a va mentine informatiile de comanda in siguranta. Asta inseamna ca toate informatiile dvs. personale, inclusiv numarul cardului de credit, numele si adresa nu pot fi accesate de nimeni altul decat utilizatorii autorizati, in conformitate cu politica noastra de confidentialitate.

Pastram drepturile de proprietate intelectuala nerestrictionate (inclusiv drepturi de autor, drepturi de proiectare si marci comerciale, precum si drepturi comerciale de brevet) asupra Produselor, estimarilor de costuri, desene, imagini, ilustratii ale produselor, filme ale produselor si orice alt continut, inclusiv continut multimedia Magazinul online. Orice utilizare, diseminare, in special transmiterea, duplicarea, publicarea si furnizarea, inclusiv copii in forma extrasa a oricaror Produse si / sau continut din Magazinul online, necesita consimtamantul nostru scris prealabil.

Videoclipurile si imaginile Produselor disponibile pe site-ul nostru web sunt destinate exclusiv scopului de a oferi o idee aproximativa a Produselor descrise in ele si nu ofera nicio garantie cu privire la performanta lor de orice natura. Pentru produsele folosite / reconditionate poate fi afisata o imagine de referinta pentru acel model de produs in locul unei imagini a produsului individual. Pentru a evita indoielile, confirmarea scrisa a comenzii noastre este obligatorie pentru descrierea naturii si sferei produselor noastre.

C) Preturi si Plati
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.toyota-forklifts.ro exclud T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Costul de transport declarat in Magazinul online este confirmat in confirmarea comenzii si va fi platit de Client, cu exceptia cazului in care se indica altfel. Costul total de expediere este calculat prin adaugarea costului „pe produs”. Costul „pe produs” este o rata forfetara bazata pe greutate sau volum si calculata pe baza presupunerii ca este disponibila o rampa la adresa de livrare a clientilor si situata la o raza de 500 km de la depozitul local al furnizorului. In cazul in care se aplica taxe suplimentare de livrare, Furnizorul va informa Clientul si taxa va aparea pe confirmarea comenzii.

Se aplica conditiile pentru urmatoarele metode de plata:

  1. i) Card de credit: la plata cu cardul de credit, Clientul va indica numarul cardului, data expirarii cardului si numarul CVR. Procesarea cardului este criptata (SSL) de catre PAYEX, un furnizor de servicii de plata certificat PCI. Clientul este obligat sa se asigure ca exista fonduri disponibile pe soldul cardului pana cand TMHX este creditat cu pretul de achizitie pentru comanda. Daca nu exista o acoperire sau o plata insuficiente din orice alt motiv, TMHX are dreptul sa anuleze comanda sau sa factureze suma.
  2. ii) Factura: Conditiile de plata sunt nete la 30 de zile de la data facturii. Pentru a respecta termenul de plata, suma restanta trebuie primita in termenul mentionat. Nu se acorda reduceri pentru plata prompta

iii) [Incercati si cumparati cu inchiriere pe termen scurt]; Prin alegerea optiunii de finantare [„incercati si cumparati”], Clientului i se ofera posibilitatea de a inchiria produsul pe termen scurt pentru maximum X saptamani, in conformitate cu termenii si conditiile noastre pentru inchirierea pe termen scurt, asa cum este descris mai departe in sectiunea G. Clientul are apoi optiunea de a returna Produsul comandat la sfarsitul perioadei de inchiriere sau de a-l cumpara in conformitate cu termenii comenzii initiale, caz in care pretul Produsului va fi facturat dupa incheierea perioadei de inchiriere cu termeni de plata net 30 de zile dupa data facturii.

  1. iv) [Inchiriere pe termen lung 36 luni]; Prin alegerea optiunii de finantare [„inchiriere 36 luni”], Clientului i se ofera posibilitatea de a inchiria Produsul timp de 36 luni in conformitate cu termenii si conditiile noastre pentru inchirierea pe termen lung, asa cum este descris mai departe in sectiunea G. facturat lunar cu termene de plata nete la 30 de zile de la data facturarii.

Conditii de plata pentru servicii suplimentare

  1. v) La selectarea unei oferte de Service, descrisa in sectiunea H, solicitarea Clientului este gestionata asa cum este prevazut in sectiunea B. Preturile Serviciului afisate in Magazinul online sunt doar orientative si sunt supuse unor specificatii in acordul de Service intre parti.

Clientul nu va avea dreptul sa efectueze nicio deducere prin compensare, cerere reconventionala, reducere sau altfel.

Daca se poate presupune in mod rezonabil ca Clientul nu isi va putea indeplini obligatiile de plata din cauza insolventei sau daca circumstantele indica incapacitatea Clientului de a plati, ne rezervam dreptul de a suspenda livrarea uneia sau mai multor comenzi pentru Produse sau Servicii sau pentru a termina astfel de comenzi cu efect imediat. In cazul in care Clientul se angajeaza in mod implicit la plata unei sume semnificative (10% din creantele restante), se va considera ca indica o solvabilitate insuficienta. Acelasi lucru se aplica in cazul unei scaderi semnificative a ratingului de credit comercial.

D) Perioada de livrare, intarzieri si instalare
Livram numai clientilor cu sediul social in Romania si care pot introduce o adresa de expediere in Romania.

Informatiile despre termenele de livrare sunt aproximative. Termenul nostru de livrare este notat in confirmarea comenzii si incepe atunci cand confirmarea comenzii noastre este primita de catre Client

Livrarea se va face la adresa de livrare specificata de Client. Daca adresa specificata de Client este incorecta, incompleta sau neclara, Clientul va fi responsabil pentru toate costurile rezultate.

Livrarea defectuoasa nu va fi considerata livrarea intarziata. Daca Produsele sunt deteriorate la livrare sau livrate intr-o cantitate care este mai mica decat numarul comandat de Produse, atunci cu exceptia cazului in care Clientul ne anunta in scris pana la incheierea activitatii in a treia zi dupa livrare, nu se poate face nicio reclamatie impotriva noastra de daune sau deficiente ale acestor Produse. In ceea ce priveste transferul riscului de pierdere si deteriorare a Produsului (produselor), se va aplica INCOTERM. In absenta unui acord separat, se va aplica Ex Works, INCOTERM 2001.

In cazul intarzierii livrarii, se considera ca Clientul accepta Produsele la livrarea respectiva.

In cazul in care Clientul intarzie livrarea sau nu ne ofera instructiuni de livrare adecvate, atunci fara a aduce atingere oricarui alt drept sau remediu de care dispunem, putem (i) depozita bunurile la unitatea noastra si ii putem factura Clientului pentru depozitare, transport si taxele de incarcare suportate (inclusiv asigurarea); si / sau (ii) vindeti sau furnizati produsele in sau catre orice terta parte din orice tara la cel mai bun pret usor de obtinut si (dupa deducerea tuturor cheltuielilor de depozitare si vanzare) percepeti Clientul pentru orice deficienta sub pretul din confirmarea comenzii.

In cazul in care comenzile includ mai multe produse, avem dreptul sa efectuam livrari partiale, pe care le vom factura separat.

Instalare:

Conditia de livrare este FRANCO Cumparator. Echipamentele vor fi livrate la sediul Cumparatorului mentionat in comanda

Livrarea se va face pe baza de proces-verbal de predare-primire si punere in functiune si/sau aviz de expeditie.

Daca nu se solicita altfel, transportul produselor pana la locul de livrare se organizeaza de catre Vanzator, contra-cost. Descarcarea echipamentelor, inclusiv asigurarea eventualelor echipamente necesare descarcarii si instalarii, este in sarcina Cumparatorului.

Cumparatorul se obliga sa receptioneze Produsele la locul de livrare si la termenul convenit sau comunicat de Vanzator. Receptia cantitativa si calitativa sumara a produselor va fi facuta la livrare, in prezenta a cel putin cate unui reprezentant al Vanzatorului si Cumparatorului, imputerniciti in acest sens. Reprezentantul Cumparatorului are obligatia de a verifica livrarea produselor conform specificatiei cerute si conform cu factura si/ sau avizul de insotire a marfii emise de catre Vanzator, precum si integritatea si respectarea conditiilor privind conformitatea acestora.

Dreptul de proprietate asupra Produselor se transfera in patrimoniul Cumparatorului la data platii integrale a pretului. Pana la acel moment, Vanzatorul va ramane proprietarul Produselor.

E) Politica de retur
In plus fata de indemnizatia de returnare in conformitate cu sectiunea C (2) (iii), vom accepta returnarea Produselor nedeteriorate sau a altor articole livrate, cu conditia ca ambalajele si sigiliile sa nu fie deteriorate sau daca nu sunt articole fabricate la comanda. Produsele ni vor returna gratuity (transportul pt retur fiind suportat de catre Client)

Facturile platite privind returnarile convenite vor fi creditate prin emiterea unei note de credit sau, in cazul platii cu cardul de credit, suma va fi rambursata in contul Clientului. Suma rambursata va fi aceeasi cu pretul de achizitie platit, cu conditia ca articolele in cauza sa le primim in termen de 2 zile de la livrare.

F) Garantie
Produsele Toyota garanteaza ca echipamentul industrial a fost fabricat conform standardelor in vigoare.

- Garantia oferita pentru echipamente este de 12 luni sau 2000 de ore de functionare (prima conditie indeplinita este cea considerata) incepand cu momentul instalarii lor, dar nu mai mult de 15 luni de la data la care Vanzatorul notifica in scris Cumparatorul ca echipamentele au sosit in depozitul Vanzatorului si pot fi livrate

- Vanzatorul, daca constata existenta unor vicii ascunse, va putea, la alegerea sa : (i) fie sa inlocuiasca Produsele, (ii) fie sa repare si/sau sa inlocuiasca componentele/piesele defecte/nefunctionale care fac obiectul garantiei, (iii) fie sa restituie Cumparatorului pretul platit de acesta din urma pentru Produse, in termen de 15 zile de la constatare, fara a fi raspunzator de plata unor alte daune-interese. Raspunderea Vanzatorului pentru vicii ascunse functioneaza numai in interiorul termenului de garantie conventioanala, numai pentru vicii descoperite si reclamate in interiorul acestui termen.

- Orice garantie este exclusa daca viciile/defectele Produselor au fost cauzate de: (i) ignorarea instructiunilor specifice de utilizare date de Vanzator; (ii) efectuarea de modificari /interventii asupra

-Produselor de catre persoane neautorizate de Vanzator; (ii) manipularea/utilizarea improprie/abuziva a Produselor furnizate ; (iv) influenta factorilor naturali/uzura ; (v) pastrarea/depozitarea in conditii improprii.

- Gratuitatea interventiei este aplicabila numai daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii : (i) incidentul este acoperit de garantia Produsului; (ii) sunt indeplinite toate prevederile si conditiile din certificatul de garantie al Produsului si din prezentul Contract ; (iii) se prezinta certificatul de garantie, factura de achizitie, factura de service si factura de reparatii executate anterior in perioada de garantie (daca este cazul) ; (iv) service-ul produselor este efectuat numai de catre echipele Vanzatorului, la solicitarea Cumparatorului si cu respectarea instructiunilor de service si a reglementarilor din Anexa nr. 4 la Contract. Certificatul de garantie este singurul document pe baza caruia se poate constata ca produsul este in garantie. Reprezentantii Vanzatorului au obligatia de a mentiona in certificatul de garantie scoaterea Produsului din garantie, daca se constata indeplinirea conditiilor de pierdere a dreptului de garantie, mentionate in certificatul de garantie.

- Echipamentul industrial achizitionat de catre dvs. va da cea mai buna performanta numai atunci cand este intretinut corespunzator.  Prezenta garantie este valabila numai in conditiile in care programul de intretinere periodica indicat de producator in Manualul de Operare este respectat.

G) Inchirierea pe termen lung si pe termen scurt
O cerere de inchiriere a unui anumit model de echipament ne poate fi trimisa. Solicitarea trebuie sa contina datele de contact ale Clientului, precum si perioada de inchiriere solicitata si solicitarile speciale (daca exista). Dupa primire cererii, va fi emisa o confirmare de primire si, daca cererea este acceptata, vom trimite un contract de inchiriere pentru semnare. Optiunile de inchiriere in conformitate cu subsectiunea C3 (iii) sau (iv) sunt supuse incheierii contractului de inchiriere emis, precum si analizei prealabile a creditului si deciziei de creditare de catre noi. In cazul unui conflict sau inconsecventa intre aceste CG si contractul de inchiriere, va reglementa contractul de inchiriere.

H) Contracte de Service
Scop
Aceste CGV se vor aplica impreuna cu un acord privind intretinerea preventiva semnat intre parti. Acordul dintre parti specifica Produsul si termenii si conditiile de Service, care vor prevala asupra acestor CGC in caz de conflict sau inconsecventa.

Solicitari Service:

Pentru solicitarile de service in perioada de garantie se vor face pe urmatoarele coordonate :

  • Telefoane: 0372 157 050
  • Fax: 0372 157 082
  • E-mail: service@ro.toyota-industries.eu

Interventiile vor fi efectuate in timpul programului de lucru al Vanzatorului: Luni – Vineri intre orele 8:30 – 17:00.

Interventiile care nu se incadreaza in garantia echipamentului vor fi facturate cu urmatoarele tarife:

  • Manopera: 65.00 €/om-ora
  • Deplasare: 25.00 €/vizita pentru Localitati considerate centre de service ale Vanzatorului sau 0.5 €/km pentru alte Localitati.

Centre de Service ale Vanzatorului: Bucuresti, Alba Iulia, Arad, Baia Mare,  Braila, Brasov, Cluj Napoca, Craiova, Deva, Fagaras, Iasi, Jimbolia, Medgidia, Miercurea Ciuc, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Roman, Sibiu, Suceava, Targu Mures, Timisoara.

Programul de intretinere periodica indicat de producator in Manualul de Operare:

I) Termene de livrare si Forta majora

Informatiile privind termenele de livrare si datele de livrare sunt aproximative. Termenele de livrare vor fi considerate a fi respectate daca lotul este expediat de la fabrica noastra in termenul de livrare. Obligatia noastra de livrare va fi supusa livrarilor corecte, punctuale si contractuale de bunuri si materii prime de la furnizorii nostri, cu exceptia cazului in care suntem de vina pentru livrarile incorecte sau intarziate de bunuri si materii prime de la furnizorii nostri.

Ne rezervam dreptul de a amana livrarea Produselor sau de a anula confirmarea comenzii sau de a reduce volumul Produselor care urmeaza sa fie livrate catre Client si nu vom incalca niciuna dintre obligatiile noastre in temeiul prezentelor Conditii generale din cauza unor circumstante dincolo de control, inclusiv fara limitare, acte ale lui Dumnezeu, actiuni guvernamentale, razboi sau urgenta nationala, acte de terorism, proteste, revolte, agitatie civila, incendiu, explozie, inundatii, epidemie, blocaje, greve sau alte conflicte de munca catre forta de munca a noastra sau a Clientului), sau restrictii sau intarzieri care afecteaza transportatorii sau incapacitate sau intarziere in obtinerea aprovizionarii cu materiale adecvate .

J) Limitarea raspunderii

Furnizorul nu va fi raspunzator prin despagubire sau din cauza oricarei incalcari a acestor termeni si conditii generale sau a statutului, delictual (inclusiv, dar fara a se limita la neglijenta) pentru orice pierdere de profit, pierdere de utilizare, pierderea productiei, pierderi de contracte, pierderi de venituri sau economii anticipate, orice crestere a costurilor de exploatare, sau pentru orice pierdere financiara sau economica sau pentru orice dauna indirecta sau consecinta care ar putea fi suferita de catre Client sau orice terta parte.

In nici un caz, raspunderea agregata a Furnizorului in temeiul prezentelor CGC nu va depasi 1.000 EUR (o mie Euro) sau pretul contractului, oricare dintre acestea este mai mare.

 

 

Sterge tot