Stivuitoarele Toyota cu combustie interna sunt o gama versatila cu capacitate incepand de la 1.5 la 8 tone. Gama Tonero vine echipata cu motor diesel sau motor LPG si 2 tipuri de transmisii - convertor de putere si transmisie hidrostatica - pentru a se potrivi tuturor preferintelor si oricarui tip de aplicatie. Ofera stabilitate (SAS) si productivitate ridicata in timpul utilizarii intense in aer liber si asigura confort si vizibilitate remarcabila operatorului, datorita gamei variate de cabine disponibile.
Gama Tonero de la Toyota este gandita pentru a face treaba. Fie ca ne referim la industria constructiilor sau a bauturilor, in porturi, pe santierele de productie sau intr-un mic atelier de bricolaj, stivuitoarele noastre cu motor vin cu o gama larga de caracteristici si optiuni pentru a oferi productivitate excelenta, stabilitate si confort al soferului cu costuri reduse de intretinere.
Sistemul Toyota de Stabilitate Activa SAS, are echipare standard, pe fiecare Toyota Tonero. Dupa mai bine de 20 de ani, ramane unic, protejeaza marfurile, operatorii si maximizeaza randamentul, reducand in acelasi timp costurile operationale.
Stabilitatea, increderea si siguranta sunt toate aspecte importante in manipularea mirfurilor. In timpul operarii unui stivuitor contrabalansat Toyota, toate actiunile de conducere si stivuire se simt stabile si controlate, deoarece sistemul SAS actioneaza inainte de a avea loc o operatiune nesigura.
Prin monitorizarea activa a performantei echipamentului, riscul de accidente este redus si este maximizat randamentul, reducandu-se astfel costurile.
Toate motoarele Toyota sunt construite intern, pentru calitate si fiabilitate pe termen lung. Acestea sunt special concepute pentru aplicatii industriale si permit accelerarea rapida si eficienta optimizata a consumului de combustibil.
Transmisie cu convertizor de cuplu
Modelele cu convertizor de cuplu ofera o experienta de condus lina datorita acceleratiei puternice si posibilitatii de rulare libera, schimbarii usoare a directiei, transmisiei cu o singura viteza si lipsei schimbatorului de viteze.
Transmisie hidrostatica
Transmisia hidrostatica (HST) ofera o alternativa la versiunea cu convertizor de cuplu, asigurand o franare puternica a motorului si o acceleratie ridicata prin parametri de conducere presetati, schimbare rapida a directiei, functionalitate independenta de ridicare si deplasare, frana de parcare electrica si functia „oprire pe rampa”.
Stivuitoarele cu motor termic sunt puternice datorita cuplului ridicat, oferind acceleratie superioara, viteze mai mari de ridicare si performante mai bune pe pante. Acest lucru face ca stivuitoarele diesel si LPG sa fie ideale pentru industrii grele care necesita manipularea unor sarcini mari pe terenuri accidentate sau denivelate, precum industria constructiilor, depozitele de cherestea, porturile si docurile.
Sistemele cu convertizor de cuplu transmit puterea de la motor la roti, asigurand o livrare lina si controlata a energiei. Transmisia cu convertizor de cuplu la stivuitoarele Toyota este deosebit de utila la incarcare si descarcare, in special in aplicatii care necesita control precis si manevrabilitate. Sunt potrivite pentru utilizare in exterior, transport pe distante lungi, teren accidentat, suprafete pietruite sau neuniforme.
Stivuitoarele Toyota cu transmisie hidrostatica sunt deosebit de potrivite pentru aplicatii care necesita control precis al vitezei si al miscarii, de exemplu, la manipularea rolelor de hartie sau a materialelor fragile. Sunt ideale pentru incarcare si descarcare, acolo unde se cere o productivitate ridicata.
Stadiul V este cea mai recenta reglementare europeana privind emisiile pentru utilaje mobile care nu circula pe drumuri, inclusiv stivuitoarele ((UE) 2016/1628), intrata in vigoare la 1 ianuarie 2019. Scopul Etapei 5 este reducerea emisiilor motoarelor cu ardere interna prin scaderea nivelurilor maxime admise ale gazelor de esapament pentru motoarele diesel si pe benzina (LPG). Toate motoarele Toyota sunt conforme, oferindu-va calitatea si performanta Toyota, cu cel mai redus impact asupra costului total de exploatare (TCO).