Mai jos gasiti cele mai frecvente intrebari despre produsele si serviciile noastre. Daca aveti nevoie de alte informatii care nu se regasesc mai jos, puteti oricand sa ne scrieti sau sa ne contactati la numarul 0372 157 000.
Avem un sistem automat si securizat pentru plati care ne ajuta sa procesam comenzile intr-un timp cat mai scurt.
Echipa noastra va va contacta prin e-mail pentru a remedia situatia.
Da, avem un parteneriat cu BRD Sogelease prin care va putem oferi posibilitatea de a achizitiona echipamente in leasing. Insa pentru a afla mai multe, va trebui sa contactati echipa noastra de vanzari la adresa cereri@ro.toyota-industries.eu.
Dupa finalizarea comenzii si achitarea acesteia, echipamentele vor fi pregatite si vor fi predate transportatorului. Veti primi un e-mail care contine informatii despre ziua si ora livrarii, precum si detalii despre compania transportatoare.
Echipamentele comandate vor fi livrate la adresa furnizata in comanda.
Va rugam sa tineti cont de faptul ca fiecare echipament comandat va fi impachetat si transportat individual, iar asta inseamna ca ar putea ajunge separat.
Daca doriti sa returnati un echipament comandat, va rugam sa ne notificati in 14 zile de la primirea bunurilor.
Pentru a fi eligibil de retur, echipamentul trebuie sa fie in aceeasi conditie in care l-ati primit si in ambalajul original. Transportul pentru retur va fi suportat de catre Client.
Toyota Material Handling Romania nu este raspunzatoare pentru deteriorari sau pierderi cauzate de terti la returnarea produselor.
Da, pentru toate tipurile de contracte de service oferim suport tehnic la locatia clientului prin reteaua noastra de tehnicieni Toyota acreditati.
Solicitarile pot fi preluate si remediate de Luni pana Vineri intre 9:00 - 17:00.
In functie de contractul de service pe care il aveti, remediem problemele semnalate in 4 pana la 24h.
De regula, avem posibilitatea de a livra un echipament inchiriat in 24h.
Inchiriem echipamente pentru minimum 1 zi.
Nu. Echipamentele sunt livrate cu plinul facut, dar daca este necesara alimentarea cu combustibil, acesta este in sarcina clientului.
In cele mai multe cazuri, da. In contract sunt mentionate toate situatiile ce pot aparea.
Livram doar Clientilor care au sediu social si pot indica o adresa de livrare in Romania.
Atunci cand comandati transpalete manuale, puteti alege o culoare personalizata pentru transpaleta dvs.. Alegeti modelul BT Lifter, apoi, in sectiunea "Add-ons", puteti selecta optiunea "Culoare personalizata". Dupa ce am primit comanda dvs., reprezentantul serviciului de asistenta pentru clienti va va contacta pentru a discuta optiunile de culoare. Aveti libertatea de a personaliza mai multe caracteristici ale echipamentului dvs.
Dupa ce ati plasat comanda, echipa noastra de Back-office va verifica si va pregati comanda, va confirma stocul si va va trimite o confirmare a comenzii. Daca doriti sa modificati comanda dvs., acest lucru se poate face contactandu-ne direct dupa plasarea comenzii la numarul de telefon 0730.584.982. Cu toate acestea, sunteti responsabil pentru comanda dupa plasarea acesteia, cititi mai multe despre acest lucru in politica noastra de returnare.
Imediat dupa ce ati plasat o comanda, veti primi un e-mail cu toate detaliile comenzii. Confirmarea comenzii se face prin emiterea facturii proforme si trimiterea acesteia de catre personalul din Back-Office la adresa de email furnizata. Daca aveti intrebari cu privire la comanda pe care ati plasat-o, va rugam sa apelati nr de telefon 0730.584.982.
Pentru a verifica starea unei anumite comenzi va stam la dispozitie cu detalii la nr de contact 0730.584.982.
Acceptam returnarea gratuita a Produselor sau Accesoriilor nedeteriorate in termen de [x] zile de la livrare, cu conditia ca
Toate retururile trebuie sa fie aprobate inainte de returnare. Nu ezitati sa contactati serviciul nostru pentru clienti pentru un formular de retur.
In cazul in care un Produs este defect, ne rezervam dreptul de a alege intre reparatie sau inlocuire. Contactati serviciul de relatii cu clientii imediat ce constatati ca un produs este defect. Pentru conditiile complete, cititi mai multe aici.
Gaseste raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de comenzile online. |
Linkuri utile
Transport si Livrare
Plata
Garantie si Politica de retur
Cum sa cumperi online
Dupa ce ati plasat comanda, veti primi o factura proforma, impreuna cu confirmarea de comanda. Pe factura se regasesc suma de plata, destinatarul platii si alte detalii. Va rugam sa retineti ca platile trebuie sa fie efectuate in termen de 30 de zile de la data la care ati primit factura.
Daca aveti nevoie de ajutor cu privire la plata facturii, nu ezitati sa ne contactati.
Da, puteti. Dupa ce ati plasat comanda, veti primi o factura impreuna cu confirmarea de comanda. Pe factura se regasesc suma de plata, destinatarul platii si alte detalii. Va rugam sa retineti ca platile trebuie sa fie efectuate in termen de 30 de zile de la data la care ati primit factura.
Daca aveti nevoie de ajutor cu privire la plata facturii, nu ezitati sa ne contactati.
Da, este posibil, pentru a finaliza plata cu cardul de credit, apasati TRIMITE COMANDA. La pasul final, veti fi directionat catre o pagina de plata de incredere pentru a completa informatiile cardului de credit. Nu stocam nicio informatie referitoare la card. Dupa aceea, veti fi redirectionat inapoi la pagina noastra de confirmare.
Toate tranzactiile de plata cu cardul sunt gestionate cu protocolul 3-D Secure si sunt procesate prin SSL (Secure Socket Layer) - o solutie criptata. Este important sa va asigurati ca exista suficiente fonduri disponibile pe contul de card pana cand Toyota Material Handling România inregistreaza creditul pentru tranzactia comenzii. In cazul in care acoperirea nu este suficienta sau daca, din orice alt motiv, plata nu poate fi efectuata, Toyota Material Handling România are dreptul de anulare a comenzii sau de facturare a sumei.
Daca primiti un mesaj de eroare referitor la esecul autorizarii cardului de credit, verificati de doua ori daca adresa de facturare de pe cardul de credit corespunde cu adresa de facturare a contului dvs., incercati sa introduceti din nou codul CVN sau codul de securitate si asigurati-va ca respectivul card este actual si valabil. Dupa ce ati validat informatiile pe care le-ati introdus si primiti un mesaj de eroare la a doua incercare, sunati la 0730.584.982 sau contactati banca dumneavoastra pentru a primi asistenta suplimentara.
Optiunea de finantare "Inchiriere pe 36 de luni" va ofera posibilitatea de a inchiria produsul timp de 36 de luni, in conformitate cu termenii si conditiile noastre de inchiriere pe termen lung. Taxa de inchiriere este facturata lunar, cu termene de plata fixe de 30 de zile de la data facturii. Back-office-ul nostru va va furniza, impreuna cu confirmarea comenzii, un contract de inchiriere cu termeni si conditii. Daca alegeti aceasta optiune de finantare, comanda dumneavoastra devine obligatorie din punct de vedere juridic numai dupa ce contractele au fost semnate de ambele parti. In cazul in care nu semnati contractul, produsul comandat este contramandat.
Livram cu camioanele noastre direct la adresa dumneavoastra de livrare. De asemenea, puteti alege sa va ridicati gratuit comanda de la depozitul nostru.
Pentru toate produsele comunicam un termen de livrare estimat, iar in cazurile in care o anumita optiune afecteaza termenul de livrare, incercam sa comunicam si acest lucru.
Daca, din orice motiv, nu vom putea livra la timp, va vom contacta si, in cele mai multe cazuri, va vom oferi un echipament de inchiriat daca timpul de livrare este prea lung.
Dupa ce ati finalizat achizitia si bunurile sunt expediate de la unul dintre depozitele noastre, veti primi un e-mail de expediere care va va anunta termenul de livrare preconizat.
Daca ati facut mai multe achizitii, este posibil sa primiti mai mult de un e-mail de expediere, fiecare cu detaliile livrarilor respective. De asemenea, este posibil ca bunurile dumneavoastra sa ajunga separat in zile diferite. Va rugam sa ne contactati in cazul in care bunurile nu au fost primite in intervalul de timp indicat in e-mailul de expediere.
Pentru a ne servi mai eficient clientii, folosim stocuri de marfa din toate depozitele noastre din Europa. Veti primi mai multe livrari atunci cand comanda dumneavoastra este livrata din mai multe depozite. Veti primi o notificare prin e-mail in cazul in care comanda este impartita in mai multe livrari.
Ce se intampla cu taxa de expediere in cazul in care comanda mea este divizata in mai multe livrari?
Costul de expediere este calculat in functie de costul "Per Produs", astfel incat fiecare expediere va fi taxata separat, daca nu este indicat nimic altceva in confirmarea comenzii dumneavoastra. In cazul in care se aplica taxe de expediere suplimentare, veti fi informat, iar taxa va aparea pe confirmarea comenzii.
Costul de expediere este calculat in functie de costul "Per Produs", astfel incat fiecare expediere va fi taxata separat, daca nu este indicat nimic altceva in confirmarea comenzii dumneavoastra. In cazul in care se aplica taxe de transport suplimentare, veti fi informat, iar taxa va aparea pe confirmarea comenzii.
Garantia variaza in functie de produs.
Stivuitoarele noi sunt acoperite de garantia de produs a producatorului, care este indicata pe pagina produsului, la sectiunile "Specificatiile produsului", "Bine de stiut".
Stivuitoarele de ocazie sunt protejate de garantiile de produs ale producatorului pentru perioada indicata pentru produsele reconditionate. Stivuitoarele noastre de ocazie sunt clasificate in diferite niveluri, iar garantia difera de la un nivel la altul. Cititi mai multe despre nivelurile de clasificare si garantie pentru stivuitoarele de ocazie aici.
In cele mai multe cazuri, putem livra echipamente in termen de 1-2 zile.
Puteti inchiria stivuitoare pentru cel putin 1 zi.
Online puteti inchiria un echipament de la 1 zi pana la 365 de zile. Pentru stivuitoarele de ocazie, va oferim un contract de inchiriere pe 36 de luni pe care il puteti completa online.
Oferim, de asemenea, perioade de inchiriere mai lungi, daca sunteti interesat de perioade de inchiriere mai lungi, va rugam sa ne contactati pentru mai multe informatii.
Online puteti inchiria un echipament de la 1 zi pana la 365 de zile. Pentru stivuitoarele de ocazie, va oferim un contract de inchiriere pe 36 de luni pe care il puteti completa online.
Oferim, de asemenea, perioade de inchiriere mai lungi, daca sunteti interesat de perioade de inchiriere mai lungi, va rugam sa ne contactati pentru mai multe informatii.
Nu. Echipamentul este livrat cu un rezervor de combustibil plin. In cazul in care este necesara realimentarea cu combustibil, este responsabilitatea dumneavoastra sa alimentati echipamentul, in caz contrar, vi se va percepe o taxa de realimentare.
In cele mai multe cazuri, da, acest lucru este mentionat in contractul de inchiriere.
Toyota Approved Used este programul nostru conceput pentru a oferi clientilor nostri stivuitoare de ocazie de cea mai buna calitate. Daca un stivuitor nu este eligibil pentru acest program, nu vi-l vom revinde. Programul cuprinde o serie de cerinte stricte pentru a asigura calitatea stivuitoarelor de ocazie Toyota:
Puteti cumpara stivuitoare folosite din magazinul nostru online sau puteti discuta cu un reprezentant de vanzari din zona dumneavoastra. Consultati ghidul nostru Cum sa cumparati online pentru a afla mai multe despre cum sa cumparati stivuitoare de ocazie online sau contactati-ne pentru o discutie cu reprezentantul local de vanzari.
Da, stivuitoarele noastre de ocazie sunt livrate intotdeauna cu documentatia completa. Veti primi documentatia atunci cand primiti noul stivuitor de ocazie.
Stivuitoarele de ocazie sunt protejate de garantiile de produs ale producatorului pentru perioada indicata pentru produsele reconditionate. Stivuitoarele noastre de ocazie sunt clasificate in diferite niveluri, iar garantia difera de la un nivel la altul. Cititi mai multe despre nivelurile de clasificare si garantie pentru stivuitoarele de ocazie aici. Avem 3 niveluri diferite de garantie (1, 6 si 9 luni), iar pe fiecare stivuitor in parte veti gasi informatii despre nivelul de garantie care se aplica.
Da, puteti oricand sa cumparati, sa inchiriati sau sa primiti finantare pentru stivuitoare de ocazie. Va rugam sa vizitati pagina noastra Optiuni financiare pentru detalii suplimentare.
Oferim diferite pachete de servicii care sunt personalizate pentru a se potrivi diferitelor niveluri de cerinte.
Pentru service in regim de urgenta, nu va faceti griji - suntem aici pentru a va ajuta. Contactati-ne pur si simplu:
Sunati la: 0372.157.050