Cele mai frecvente intrebari

Mai jos gasiti cele mai frecvente intrebari despre produsele si serviciile noastre. Daca aveti nevoie de alte informatii care nu se regasesc mai jos, puteti oricand sa ne scrieti sau sa ne contactati la numarul 0372 157 000.

 

Cum cumpar online

  • Cum platesc pentru achizitiile mele?

Avem un sistem automat si securizat pentru plati care ne ajuta sa procesam comenzile intr-un timp cat mai scurt. 

  • Ce se intampla daca plata nu a fost procesata? 

Echipa noastra va va contacta prin e-mail pentru a remedia situatia. 

  • Pot primi finantare pentru un echipament? 

Da, avem un parteneriat cu BRD Sogelease prin care va putem oferi posibilitatea de a achizitiona echipamente in leasing. Insa pentru a afla mai multe, va trebui sa contactati echipa noastra de vanzari la adresa cereri@ro.toyota-industries.eu.

 

Livrare si retur

  • Cat va dura livrarea echipamentelor?

Dupa finalizarea comenzii si achitarea acesteia, echipamentele vor fi pregatite si vor fi predate transportatorului. Veti primi un e-mail care contine informatii despre ziua si ora livrarii, precum si detalii despre compania transportatoare. 

Echipamentele comandate vor fi livrate la adresa furnizata in comanda.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca fiecare echipament comandat va fi impachetat si transportat individual, iar asta inseamna ca ar putea ajunge separat.

  • Cum pot returna un echipament?

Daca doriti sa returnati un echipament comandat, va rugam sa ne notificati in 14 zile de la primirea bunurilor.  

Pentru a fi eligibil de retur, echipamentul trebuie sa fie in aceeasi conditie in care l-ati primit si in ambalajul original. Transportul pentru retur va fi suportat de catre Client. 

Toyota Material Handling Romania nu este raspunzatoare pentru deteriorari sau pierderi cauzate de terti la returnarea produselor.  

 

Service si suport client

  • Oferiti service la locatia clientului?

Da, pentru toate tipurile de contracte de service oferim suport tehnic la locatia clientului prin reteaua noastra de tehnicieni Toyota acreditati.

  • Care este programul de lucru?

Solicitarile pot fi preluate si remediate de Luni pana Vineri intre 9:00 - 17:00.

  • Oferiti un timp de raspuns garantat?

In functie de contractul de service pe care il aveti, remediem problemele semnalate in 4 pana la 24h. 

 

Servicii de inchiriere

  • Cat de repede pot inchiria un echipament?

De regula, avem posibilitatea de a livra un echipament inchiriat in 24h.

  • Care este cea mai scurta perioada pentru care pot inchiria un echipament?

Inchiriem echipamente pentru minimum 1 zi. 

  • Este inclus si combustibilul?

Nu. Echipamentele sunt livrate cu plinul facut, dar daca este necesara alimentarea cu combustibil, acesta este in sarcina clientului. 

  • Sunt responsabil pentru daune?

In cele mai multe cazuri, da. In contract sunt mentionate toate situatiile ce pot aparea. 

Cele mai frecvente intrebari (FAQ)

Comanda

Gaseste raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de comenzile online. 

Linkuri utile

Transport si Livrare
Plata
Garantie si Politica de retur
Cum sa cumperi online

 

Plata

Transport si Livrare

Garantie

Servicii de inchiriere

Stivuitoare de ocazie

Need help?

We make it easy for you to get in touch with us. You can chat, email us or if you prefer phone support, it is available from Mo - Fri 7am - 7pm.

Contact us

Find out more about our Delivery & Returns policies

Delivery & Shipping

We ensure safe and efficient delivery to all customers whithin Germany. Standard trucks we are able to ship within one week.

Read more here

Financial Services

Did you know that you can lease our truck instead of buying it? Explore our finance options that will fit best your business' financial situation. 

Contact us to find out more

Why Buy Toyota?

We are proud to be the world number 1 in producing high-quality materials handling equipment. Find out more about benefits to work with us.

Read more

Sterge tot