Audit pentru miscarea de marfa

Daca ieri costul de productie reprezenta mai mult de 90% din pretul bunului, astazi, acesta poate fi chiar mai mic de 10%. Costul de distributie devine tot mai relevant, crescand odata cu volumele si distantele. De aceea, miscarea de marfa are un rol tot mai important, atat pentru crestera eficientei, cat si si pentru siguranta si mediul inconjurator. Combinand competenta cu experienta pe care le avem in miscarea de marfa, te ajutam sa identifici modalitati de imbunatatire a operatiunilor pe care le ai in prezent.

Ce presupune auditarea miscarii de marfa?

Auditul pentru miscarea de marfa te va ajuta sa afli:

  • daca marfa ta se misca sigur si eficient
  • daca flota de echipamente este dimensionata corect
  • daca specificatiile echipamentelor sunt adaptate aplicatiilor din depozit
  • daca operatorii sunt utilizati eficient sau daca exista un sistem de indicatori de performanta
  • care sunt toate costurile legate de miscarea de marfa si daca ai costuri ascunse

Ce informatii vei primi in urma auditului?

Flota existenta vs flota ideala

Se analizeaza structura flotei existente si potrivirea cu aplicatia. Se fac recomandari privind echipamentele actuale (vanzare, scrap, reparare), se stabilesc modelele de echipamente noi necesare (specificatie, tip de "proprietate", solutii de intretinere) si se fac predictibilitati de costuri.

Optimizarea aplicatiei

Se realizeaza o reconfigurare a modalitatilor de manipulare, se optimizeaza traseele privind miscarea marfii si se propun solutii pentru cresterea sigurantei.

Analiza sistemelor de depozitare

Costul cu spatiul este extrem de relevant, de aceea se vor analiza implicit sistemele de depozitare, se vor stabili avantaje si dezavantaje ale solutiei existente, se vor face propuneri de solutii complementare sau diferite, cu detalierea beneficiilor pe care le vor aduce. 

Analiza eficientei utilizarii operatorilor

Se analizeaza numarul de operatori existent, costurile generate de acestia – daune la echipamente/marfa/proprietate si se stabileste necesarul, precum si programul de lucru, distributia pe schimburi, distributia pe tipurile de echipamente, plata orelor suplimentare, samd.

Contacteaza-ne pentru mai multe informatii

Toyota Material Handling Romania se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte confidentialitatea. Vom folosi informatiile dvs. personale numai pentru a va furniza produsele si serviciile pe care le-ati solicitat. Toate solicitarile sunt confidentiale, tratate conform Politicii de Confidentialitate.

Din cand in cand, dorim sa te informam despre produsele si serviciile noastre, precum si despre alte tipuri de continut care ar putea fi de interes pentru tine. Te vei putea dezabona de la ele in orice moment!

Raportul de audit este aprobat de catre Daniel Preda:

- Inginer Mecanic, MBA

- 21 ani experienta in miscarea de marfa

- Numeroase cursuri si calificari de specialitate

- Membru de board ARILOG

- Profesor de miscare de marfa - cursul de Managementul Depozitarii, organizat de Supply Chain Mgmt Center

- Managing Director Toyota Material Handling Romania

Sterge tot