One stop shop - un mall pentru clientii de business
Azi pare de neconceput sa-ti faci cumparaturile si sa-ti petreci timpul liber in sapte locuri diferite din oras. Asa ca mergi la mall sau hypermarket. La fel poti face si cu compania ta: un singur furnizor iti ofera tot ce iti trebuie. Conceptul se numeste one stop shop. Un pachet de servicii care te scuteste de timp si efort.
One stop shop a aparut in America anilor ’20, prin concentrarile de magazine pe care azi le numim malluri, cu oferirea unei game largi de produse/servicii, intr-un singur loc.
Strategia de afaceri one stop shop ofera confort, economiseste timpul dar si banii clientilor, prin optimizarea costurilor. In cazul nostru se reduc cheltuielile cu echipamentele, spatiul si reparatiile. Cum? Exista automatizare si echipamente fara operatori, de exemplu. Reparatiile dureaza putin gratie tehnicienilor acreditati si cu multa experienta in domeniu, dar si multumita unui stoc strategic de piese de schimb. Totodata, dispunem de flota de echipamente pentru back-up sau pentru inchirieri pe termen scurt pentru a servi perioadele de varf.
Auditul miscarii de marfa este cheia noastra in one stop shop deoarece putem identifica oportunitati de imbunatatire a productivitatii si de reducere a costurilor.
Serviciile integrate prin one stop shop au avantajul lucrului cu o singura persoana de contact, cu o singura factura, cu o singura data scadenta si posibilitatea de a face o singura plata.
Un one stop shop observa nevoile clientilor si isi adapteaza serviciile. Daca facturile clientilor fideli cresc, le poate sugera cum sa minimizeze costurile. Practic, clientii primesc consultanta financiara gratuita in cadrul serviciului integrat.