Toyota Service Concept

Oferim nu doar echipamente de calitate, dar si servicii pe masura. Satisfactia clientilor este principala noastra prioritate si facem tot ce ne sta in putere pentru a satisface asteptarile partenerilor nostri. De aceea aplicam Toyota Service Concept, o abordare structurata pentru optimizarea serviciior noastre post-vanzare prin cele 12 valori cheie.

Acreditare

Prin acreditare, ne asiguram ca activitatile noastre de service sunt in conformitate cu standardele Toyota.

Receptivitate

Intelegem faptul ca reactia prompta reprezinta o prioritate in momentul in care operatiunile va sunt intrerupte. Acest lucru presupune reluarea si continuarea activitatii in mod rapid si eficient.

Standardizare

Indiferent unde sunteti, va puteti baza pe serviciile noastre la standarde inalte furnizate exact la momentul stabilit.

Jidoka

Jidoka se refera la evidentierea problemelor. Luam in serios toate problemele pe care le intampinati si le rezolvam cat mai rapid si mai sigur posibil.

Genchi Genbutsu

Genchi Genbutsu semnifica "mergi sa vezi", pentru a intelege pe deplin situatia reala si a rezolva fiecare problema.

Potrivire exacta

Scopul nostru este sa raspundem cu exactitate nevoilor partenerilor. Oamenii potriviti, abilitatile potrivite, piesele potrivite si acordurile potrivite.

Kaizen

Avand incredere in filozofia noastra de imbunatatire continua, unul dintre principiile Toyota Way si ale sistemului nostru TPS, puteti sta fara griji la gandul ca lucram continuu pentru a imbunatati calitatea serviciilor noastre.

Poka yoke

Poka Yoke este un mecanism sau proces conceput pentru evitarea greselilor. Prin imbunatatirea continua a calitatii pieselor de schimb si prin verificarea acestora inainte de expeditie, ne asiguram ca piesele corecte sunt livrate la timp.

Hoshin

Datorita angajamentului nostru privind planificarea strategica pe termen lung, puteti avea incredere ca va vom indeplini cerintele nu numai in viitorul apropiat, ci si in anii urmatori.

Eliminarea pierderilor

Acordam intotdeauna atentie eliminarii deseurilor si minimizarii impactului nostru asupra mediului.

Informatii in timp real

Tehnicienii nostri au acces online la toate informatiile necesare pentru a-si indeplini sarcinile. Astfel va puteti baza intotdeauna pe servicii eficiente si de inalta calitate cu perioade de intrerupere minime.

Heijunka

Principiul Heijunka niveleaza si uniformizeaza fluxul de lucru. De aceea prioritatea noastra este planificarea si programarea fiecarei interventii.

Manager looking at I_Site on iPad

Sistemul de gestionare a flotei I_Site

I_Site este un sistem de gestionare a flotei care coreleaza echipamentele din flota, colecteaza date si va prezinta situatia generala; insa cel mai important este faptul ca I_Site va spune ce puteti face pentru a va optimiza operatiunile.

Citeste mai mult >

Sistemul de productie Toyota

Aplicam fabricatia in sistem Lean in activitatile noastre de productie si lucram conform unei abordari prin tragere, ceea ce inseamna ca producem numai ceea ce comandati.

Citeste mai mult >

Service technician servicing a Toyota truck

Service

Planurile noastre de service asigura continuitatea activitatii dumneavoastra si va ajuta sa profitati la maximum de echipamente, indiferent de model, astfel incat sa va puteti planifica operatiunile cu incredere deplina. 

Citeste mai mult >

Two men talking in front of a service van

Case Study: STEP and ASEC

ASEC and STEP programmes improve customer experience and are a crucial part of the Toyota Service Concept. 

Read more >

Smiling people in office corridor

Alaturati-va echipei noastre

Incercam intotdeauna sa optimizam produsele oferite si modul in care lucram. Si solutia este sa lucram cu oameni la fel de pasionati de logistica si tehnologie.

Citeste mai mult >

Sterge tot