Din 1946, TORO a dezvoltat un portofoliu larg de produse alimentare, precum supe, sosuri, vase de cuptor, amestecuri pentru copt si mese gata refrigerate. TORO are principala fabrica in Arna, Bergen, unde produsele uscate sunt produse intr-un mod bland, pastrand atat gustul, cat si nutrientii. De cand a fost construita fabrica TORO in 1968, a cunoscut o dezvoltare continua.
Compania a adaugat recent 5 stivuitoare automate de la Toyota la flota lor existenta. AGV-urile vor gestiona un numar mare de transporturi de marfuri pentru a le creste competitivitatea. „Suntem printre primii din grupul Orkla din Norvegia si Suedia cu stivuitoare automate la o scara atat de mare”, spune managerul depozitului TORO Öyvind Steinsland.
„Cautam in permanenta posibilitati de imbunatatire pentru ca fabrica sa functioneze si de acum inainte”, spune Steinsland, care lucreaza la fabrica de 43 de ani. „Cum putem ambala mai repede marfurile? Cum reducem risipa de alimente? Cum pot fi mutate mai inteligent bunurile? Acestea sunt doar cateva dintre provocarile la care lucram, iar la ultima intrebare Toyota ne-ar putea raspunde ca solutia ar fi AGVurile sale.”
Peste 30.000 de misiuni de transport care anterior erau efectuate manual, de operatori, sunt acum efectuate de echipamnete automate. „Putem muta marfurile in fabrica mult mai repede si mai ieftin decat inainte. Acest lucru ne îintareste competitivitatea ”, spune Steinsland. După 10 luni de testare, 5 stackere cu pilot automat de la Toyota sunt acum utilizate pentru transportul deseurilor, livrarea materialelor ai a marfurilor la zona de ambalare si transportul marfurilor finite inapoi in zona de depozitare.
Stackerele automate de la Toyota lucreaza cot la cot cu echipamentele manuale si cu operatorii care se plimba prin zona. De-a lungul procesului, Steinsland si liderul de proiect Kjell-Inge Skare au cooperat indeaproape cu echipa Toyota, subliniind ca siguranta este esentiala. „Au fost montati senzori de siguranta suplimentari pe AGV-uri si senzori de siguranta speciali la mezaninurile unde opereaza echipamentele manuale”, explica Steinsland. Echipamentele automate au o viteza maxima de 1,2 m / s si daca tehnologia din orice motiv nu ar functiona, stivuitoarele pot fi conduse manual. „Posibilitatea de a conduce manual este, de asemenea, importanta pentru a ne asigura ca o eroare la echipamentul automat nu va afecta productia”, spune Steinsland.
„Aici la fabrica avem 450 de tipuri diferite de bunuri care trebuie mutate. Marfurile ar trebui preluate si returnate la depozit, amestecurile ar trebui transportate de la depozitarea intermediara la ambalare si asa mai departe ", spune Steinsland si continua," acest lucru are ca rezultat un numar mare de misiuni de transport pe tot parcursul anului la fabrica. Planul este de a folosi mai multe echipamente automatizate pentru aceste sarcini in viitor. ”