Auditul pentru miscarea de marfa te va ajuta sa afli:
Se analizeaza structura flotei existente si potrivirea cu aplicatia. Se fac recomandari privind echipamentele actuale (vanzare, scrap, reparare), se stabilesc modelele de echipamente noi necesare (specificatie, tip de "proprietate", solutii de intretinere) si se fac predictibilitati de costuri.
Se realizeaza o reconfigurare a modalitatilor de manipulare, se optimizeaza traseele privind miscarea marfii si se propun solutii pentru cresterea sigurantei.
Costul cu spatiul este extrem de relevant, de aceea se vor analiza implicit sistemele de depozitare, se vor stabili avantaje si dezavantaje ale solutiei existente, se vor face propuneri de solutii complementare sau diferite, cu detalierea beneficiilor pe care le vor aduce.
Se analizeaza numarul de operatori existent, costurile generate de acestia – daune la echipamente/marfa/proprietate si se stabileste necesarul, precum si programul de lucru, distributia pe schimburi, distributia pe tipurile de echipamente, plata orelor suplimentare, samd.
Raportul de audit este aprobat de catre Daniel Preda:
- Inginer Mecanic, MBA
- 21 ani experienta in miscarea de marfa
- Numeroase cursuri si calificari de specialitate
- Membru de board ARILOG
- Profesor de miscare de marfa - cursul de Managementul Depozitarii, organizat de Supply Chain Mgmt Center
- Managing Director Toyota Material Handling Romania