Toyota Service Concept

Oferim nu doar echipamente de calitate, dar si servicii pe masura. Satisfactia clientilor este principala noastra prioritate si facem tot ce ne sta in putere pentru a satisface asteptarile partenerilor nostri. De aceea aplicam Toyota Service Concept, o abordare structurata pentru optimizarea serviciior noastre post-vanzare prin cele 12 valori cheie.

Acreditare

Prin acreditare, ne asiguram ca activitatile noastre de service sunt in conformitate cu standardele Toyota.

Receptivitate

Intelegem faptul ca reactia prompta reprezinta o prioritate in momentul in care operatiunile va sunt intrerupte. Acest lucru presupune reluarea si continuarea activitatii in mod rapid si eficient.

Standardizare

Indiferent unde sunteti, va puteti baza pe serviciile noastre la standarde inalte furnizate exact la momentul stabilit.

Jidoka

Jidoka se refera la evidentierea problemelor. Luam in serios toate problemele pe care le intampinati si le rezolvam cat mai rapid si mai sigur posibil.

Genchi Genbutsu

Genchi Genbutsu semnifica "mergi sa vezi", pentru a intelege pe deplin situatia reala si a rezolva fiecare problema.

Potrivire exacta

Scopul nostru este sa raspundem cu exactitate nevoilor partenerilor. Oamenii potriviti, abilitatile potrivite, piesele potrivite si acordurile potrivite.

Kaizen

Avand incredere in filozofia noastra de imbunatatire continua, unul dintre principiile Toyota Way si ale sistemului nostru TPS, puteti sta fara griji la gandul ca lucram continuu pentru a imbunatati calitatea serviciilor noastre.

Poka yoke

Poka Yoke este un mecanism sau proces conceput pentru evitarea greselilor. Prin imbunatatirea continua a calitatii pieselor de schimb si prin verificarea acestora inainte de expeditie, ne asiguram ca piesele corecte sunt livrate la timp.

Hoshin

Datorita angajamentului nostru privind planificarea strategica pe termen lung, puteti avea incredere ca va vom indeplini cerintele nu numai in viitorul apropiat, ci si in anii urmatori.

Eliminarea pierderilor

Acordam intotdeauna atentie eliminarii deseurilor si minimizarii impactului nostru asupra mediului.

Informatii in timp real

Tehnicienii nostri au acces online la toate informatiile necesare pentru a-si indeplini sarcinile. Astfel va puteti baza intotdeauna pe servicii eficiente si de inalta calitate cu perioade de intrerupere minime.

Heijunka

Principiul Heijunka niveleaza si uniformizeaza fluxul de lucru. De aceea prioritatea noastra este planificarea si programarea fiecarei interventii.

S-ar putea sa te intereseze si...

Manager looking at I_Site on iPad

Sistemul de gestionare a flotei I_Site

I_Site este un sistem de gestionare a flotei care coreleaza echipamentele din flota, colecteaza date si va prezinta situatia generala; insa cel mai important este faptul ca I_Site va spune ce puteti face pentru a va optimiza operatiunile.

Citeste mai mult >

Sistemul de productie Toyota

Aplicam sistemul Lean in activitatile noastre de productie si lucram conform abordarii TPS, ceea ce inseamna ca producem doar ce se comanda. 

Citeste mai mult >

Service technician servicing a Toyota truck

Service

Cu pachetele de service pe care le punem la dispozitie, poti gasi varianta care se potriveste cel mai bine flotei si afacerii tale. 
Poti combina service si solutia de management al flotei I_Site, solutie care iti va permite sa fii in control total prin oferirea de informatii esentiale despre flota ta de echipamente.

Citeste mai mult >

Sterge tot