Ai o problema cu un utilaj?

Indiferent de brandul echipamentelor din flota ta, tehnicienii nostri te pot ajuta.

Solicita o interventie sau suna-ne la 0372.157.050

Service pe care te poti baza

Furnizam nu doar echipamente de calitate, ci si servicii de calitate. Satisfactia partenerilor este principala noastra prioritate si facem tot ce ne sta in putere pentru a satisface asteptarile. De aceea aplicam Toyota Service Concept, o abordare structurata pentru optimizarea serviciior noastre prin cele 12 valori cheie.

Alege un pachet care ti se potriveste

Cu pachetele de service pe care le punem la dispozitie, poti gasi varianta care e potriveste cel mai bine flotei si afacerii tale. 
Poti combina service si solutia de management al flotei I_Site, solutie care iti va permite sa fii in control total asupra afacerii prin oferirea de informatii esentiale despre flota de echipamente.

Iti prezentam 5 variante de pachete pe care le putem oferi, insa putem croi impreuna solutia care sa se potriveasca cel mai bine afacerii tale.

Disponibili in toata tara

Vei primi intotdeauna

  • Transparenta totala si zero costuri ascunse
  • Tehnicieni acreditati
  • Istoricul de service complet

Orice interventie de service se va face cu piese de schimb originale Toyota 

  • 95% dintre piesele de schimb sunt mereu disponibile in Europa
  • sunt mereu testate pentru a preveni defectarea echipamentelor
  • genereaza riscuri mici de intrerupere a utilajelor, ceea ce duce la un cost redus de reparatie si o crestere a profitabilitatii pe termen lung
  • sunt reciclabile si environmentally friendly 

De ce sa alegi SERVICE de la TOYOTA?

0
Peste 50 de tehnicieni in toata tara
0h
Timp de livrare al pieselor de schimb
0mii
Interventii service/an
0%
Reparatii efectuate la prima vizita
0
Net Promoter Score

Ce spun clientii nostri

Ce e important pentru ei?

Printr-o metodologie recunoscuta intrebam care sunt aspectele importante pentru clientii nostri si cum ne descurcam: Net Promotor Score este un etalon care ne permite sa ne evaluam performantele.


Intrucat activitatea de service este un factor cheie de diferentiere, este important pentru clientii nostri sa facem reparatiile rapid, sa actionam corect de prima data si sa ne asiguram ca piesele de schimb sunt disponibile ori de cate ori au nevoie.


In fiecare luna efectuam peste 1500 de studii cu privire la clienti, ceea ce ne permite sa ne imbunatatim serviciile in permanenta. Astfel ne putem ajuta clientii sa creasca productivitatea si sa controleze costurile

AFLA MAI MULTE DESPRE COMPANIE
Sterge tot