Ecochem International produce aditivi ignifugi pe baza de substante chimice ecologice in noua sa fabrica din Willebroek. In acest sector in crestere rapida s-a impus construirea unui nou depozit. Ecochem face parte din Incedin Holding de cativa ani. Ambitia acestui grup este sa lase Ecochem sa creasca puternic organic si sa caute oportunitati de achizitie pe piata atat pentru aditivi ignifugi, cat si pentru agenti de stingere a incendiilor.
„Constructia noului depozit se potriveste cu aceasta strategie”, spune Tim Buelens, director operational la Ecochem. Prin urmare, Willebroek trebuie sa devina centrul grupului si datorita locatiei atractive din punct de vedere logistic a acestui site, aproape de canalul maritim Bruxelles-Schelde. „Incepem productia formulelor noastre ignifuge dintr-o gama larga de saruri anorganice, inclusiv fosfati. Diverse materii prime sunt transportate in vrac, pe cale maritima, de la furnizor la fabrica din Willebroek. Procesele de productie in sine includ un set complex de tratamente fizice, inclusiv uscare, amestecare, micronizare, compactare, dispersare etc.", explica Tim Buelens.
In urma cu cateva luni, Ecochem a deschis o noua cladire de birouri in Willebroek, iar sala fabricii din aceeasi locatie este functionala de un an. Datorita constructiei unui nou depozit, compania a deschis mai intai de la 1.000 la 2.500 de locatii pentru saci mari. De cateva saptamani a existat o noua extindere de la 2.500 la 3.300 de locatii pentru saci mari. "Datorita solutiei de rafturi Toyota, am reusit sa obtinem capacitate maxima de stocare intr-un spatiu limitat", noteaza Tim Beulens.
Pentru amenajarea depozitului, Ecochem a luat in considerare fie rafturi separate, rafturi de tip drive-in sau rafturi bloc cu sistem shuttle. Au ales ultima optiune cu doua sisteme shuttle. Marele avantaj al acestor sisteme este ca nu se pot deplasa la dreapta sau la stanga in interiorul raftului, astfel incat sacii mari nu se mai rup la intrarea si iesirea din rafturi. „Acei aditivi prafosi provoaca o mizerie uriasa atunci cand un sac mare se deschide. Datorita sistemelor shuttle ne putem mentine depozitul curat ", confirma Tim Beulens. „In cele din urma, am optat pentru un sistem LIFO cu 12 randuri pe canalul de rafturi. Doua canale sunt suficiente pentru o incarcatura completa de 24 de saci mari, ceea ce inseamna ca problema FIFO-LIFO nu este de fapt importanta pentru noi, deoarece o incarcare completa cu produse identice este inca disponibila pe canal ", subliniaza Tim Beulens. In plus, Ecochem are un raft separat pentru stocarea surplusului. „Fostul nostru depozit este, de asemenea, inca in uz, in principal pentru stocarea materiilor prime, in timp ce produsele finite sunt manipulate in noul depozit”, spune Tim Beulens.
Ecochem a explorat piata rafturilor. „Am solicitat oferte de la diferiti furnizori, dar Toyota ne-a convins pentru ca isi produc propriile navete, in timp ce majoritatea celorlalti furnizori pur si simplu le cumpara din alta parte. Mai mult decat atat, aveam deja un numar de stivuitoare Toyota in uz, de care am fost multumiti, asa ca am decis sa lucram cu un partener familiar pentru noi ", explica Tim Beulens, care subliniaza, de asemenea, ca Ecochem vede Toyota ca pe un furnizor de ultima generatie . Acesta este motivul pentru care au ales reach truck BT Reflex pentru a plasa paleti de pana la 1.300 kg in cea mai inalta locatie din depozit.
Gradul ridicat de reactie al marcii contribuie la calitate. „Cand apar intrebari, raspunsurile vin rapid si asta iti doresti cu adevarat ca si client”, continua Tim Beulens. Mai mult, Ecochem considera, de asemenea, important ca furnizorul de stivuitoare sa fie aliniat cu furnizorul de rafturi. „Acest lucru duce la solutii orientate spre client, care pot fi, de asemenea, ajustate foarte repede dupa aceea, daca este necesar”, spune Tim Beulens.
El se refera, de exemplu, la doua canale suplimentare care au fost adaugate ulterior sau la conversia unui canal intr-un coridor de urgenta care duce la o usa de urgenta. Pentru aceasta trebuiau montate pereti suplimentari pentru a indeplini toate cerintele de siguranta. „In acest fel stii, de asemenea, ca poti conta in continuare pe furnizorul tau de rafturi in viitor. Acest lucru va fi necesar pentru noi, deoarece in viitorul apropiat dorim sa integram si un WMS cu urmarirea codurilor de bare. Acest lucru va fi perfect pentru a se combina cu sistemul de transfer si va imbunatati semnificativ eficienta depozitului ", concluzioneaza Tim Beulens.
Döhler, lider mondial in productia de alimente, avea nevoie de o solutie pentru a depozita mii de paleti cu alimente in depozitul frigorific. Prin urmare, Toyota Material Handling a furnizat o solutie shuttle care utilizeaza spatiul eficient si se potriveste perfect depozitului frigorific.
Cu pachetele de service pe care le punem la dispozitie, poti gasi varianta care se potriveste cel mai bine flotei si afacerii tale.
Poti combina service si solutia de management al flotei I_Site, solutie care iti va permite sa fii in control total prin oferirea de informatii esentiale despre flota ta de echipamente.