Indiferent de brandul echipamentelor din flota ta, tehnicienii nostri te pot ajuta.
Solicita o interventie sau suna-ne la 0372.157.050
Furnizam nu doar echipamente de calitate, ci si servicii de calitate. Satisfactia partenerilor este principala noastra prioritate si facem tot ce ne sta in putere pentru a satisface asteptarile. De aceea aplicam Toyota Service Concept, o abordare structurata pentru optimizarea serviciior noastre prin cele 12 valori cheie.
Cu pachetele de service pe care le punem la dispozitie, poti gasi varianta care se potriveste cel mai bine flotei si afacerii tale.
Poti combina service si solutia de management al flotei I_Site, solutie care iti va permite sa fii in control total asupra afacerii prin oferirea de informatii esentiale despre flota de echipamente.
Iti prezentam 5 variante de pachete pe care le putem oferi, insa putem croi impreuna solutia care sa se potriveasca cel mai bine afacerii tale.
Printr-o metodologie recunoscuta intrebam care sunt aspectele importante pentru clientii nostri si cum ne descurcam: Net Promotor Score este un etalon care ne permite sa ne evaluam performantele.
Intrucat activitatea de service este un factor cheie de diferentiere, este important pentru clientii nostri sa facem reparatiile rapid, sa actionam corect de prima data si sa ne asiguram ca piesele de schimb sunt disponibile ori de cate ori au nevoie.
In fiecare luna efectuam peste 1500 de studii cu privire la clienti, ceea ce ne permite sa ne imbunatatim serviciile in permanenta. Astfel ne putem ajuta clientii sa creasca productivitatea si sa controleze costurile