Echipamentele Autpilot sunt programate pentru a face toate sarcinile in siguranta si pentru a lucra alaturi de operatori sau de lucratorii din depozit intr-o simbioza perfecta. Scannerele de siguranta incorporate si unitatile de detectare a obstacolelor previn coliziunile reactionand rapid la piedicile ce pot aparea pe traseu. Senzorii de incarcare si camerele video asigura o manipulare precisa si sigura a marfii.
Scanere laterale pentru viraje luate in siguranta, la viteza optima
Scanere pe fata si pe spate pentru transport in siguranta la viteza nominala
Lumina albastra cu LED care avertizeaza pietonii si operatorii altor echipamente la iesirea din zone ascunse
Senzor pentru detectarea obstacolelor din fata, de deasupra podelei
Senzor pentru detectarea obstacolelor ce vin din lateral
Senzor pentru detectarea obstacolelor ce pot aparea din partea de sus
Echipamentele Autopilot suporta 2 tehnologii de navigare extrem de precise si versatile: reflectoare sau navigare naturala sau combinate - navigare duala. Acesta din urma permite echipamentelor sa comute intre utilizarea reflectoarelor pentru o zona si utilizarea mediului din depozit ca referinta pentru o alta zona.
Navigare cu reflectoare
Navigarea cu reflectoare este o metoda de navigatie in cadrul careia sunt adaugate in mediul de lucru tinte de contrast ridicat - reflectoarele.
Reflectoarele instalate in depozit permit scanerului de pe echipamentul automat sa ii defineasca pozitia in baza distantei fata de reflectoare.
Caracteristicile acestei tehnici garanteaza acuratete ridicata si o raza lunga de actiune in majoritatea mediilor.
Navigare naturala
O metoda prin care echipamentele Autopilot vor naviga tinand cont de diferite repere existente in depozit (pereti, rafturi si obiecte fixe), care ajuta la localizarea echipamentului in depozit. Navigarea naturala este o alternativa mai putin costisitoare pentru depozitele in care imprejurimile raman constante. Echipamentul Autopilot poate utiliza mediul existent pentru a naviga fara a fi nevoie de elemente suplimentare, precum reflectoarele, evitand costurile cu instalarea acestora.
Toate echipamentele Autopilot sunt controlate de software-ul de automatizare T-ONE proiectat de Toyota. Acest software functioneaza de unul singur sau poate comunica si cu sistemele de gestiune ale depozitelor. T-ONE tine evidenta stocarii marfurilor, a comenzilor, a traficului si a fluxului datorita controlului sau inteligent al flotei si integrarii cu ERP / WMS.
Echipamentele Autopilot pot fi echipate cu baterii litiu-ion care sunt cu pana la 30% mai eficiente din punct de vedere energetic, reducand in acelasi timp emisiile de CO2. Acestea se pot incarca singure, intre sarcini, fara a fi nevoie de interventia personalului din depozit sau de camere de incarcare. Asadar, vorbim despre echipamente complet automatizate.
Automatizarea optimizeaza fluxul de marfuri, reducand in acelasi timp daunele, timpul si costurile. Operatorii devin disponibili sa se ocupe de sarcini mai complexe in locul celor repetitive. Manipularea automata a paletilor necesita, de asemenea, mai putina mentenanta si energie si contribuie la productivitate si la siguranta, obtinand o rentabilitate a investitiei in decursul a 2 ani.
TORO a implementat 5 echipamente automate Toyota pentru a-si eficientiza operatiunile, atat din punct de vedere timp cat si din punct de vedere cost. Echipamentele Autopilot opereaza cot la cot cu echipamentele manuale - conduse de operatori, asigurand un nivel ridicat de siguranta.